تخصصی ترین تولید کننده پودر لباسشویی فله (دستی و ماشینی)

50
تخصصی ترین تولید کننده پودر لباسشویی فله (دستی و ماشینی)

تخصصی ترین تولید کننده پودر لباسشویی فله (دستی و ماشینی)


پودر لباسشویی ازجمله شوینده های پرمصرف است که هم به صورت بسته بندی های کم حجم و هم به صورت فله ای تولید و عرضه می‌شود. هرکدام از انواع عرضه این محصول مناسب کاربری های به خصوصی است و توسط گروهی از افراد یا کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا خرید عمده پودر لباسشویی به صورت فله برای استفاده انبوه در مشاغل مختلف انجام می‌شود که با خرید از تولید کننده پودر لباسشویی فله می‌توانید به بهترین نوع این محصول با کمترین قیمت و در حجم مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.

تماس با واحد فروش واشی

بهترین تولید کننده پودر لباسشویی فله در ایران

پودر لباسشویی فله از انواع محصولات و مواد شوینده، مخصوص شستشوی لوازم پارچه ای و البسه است که معمولا در کیسه های مختلف 5 تا 25 کیلویی به تولید می‌رسند و از همین رو به آنها پودر لباسشویی فله ای می گویند. اما بهترین تولید کننده پودر لباسشوی فله در ایران کدام شرکت تولیدی است؟

در پاسخ باید بگوییم، کارخانه های مختلفی در کشور تولید پودر لباسشویی را انجام می‌دهند و یکی از شرکت های برتر و فعال در زمینه تولید پودر لباسشویی کیسه ای، شرکت واشی است که این محصول را در انواع دستی و ماشینی به تولید می‌رساند.

پودر های لباسشویی واشی دارای قدرت پاک کننندگی بالایی هستند و در ترکیب با آب عمل کرده و آلودگی ها را از سطح جسم پارچه ای یا نخی مورد نظر پاک می‌کنند.

ویژگیهای اصلی پودر لباسشویی فله شرکت واشی

با توجه به اهمیت شستشو و نظافت محصولات پارچه ای در بهداشت محیط، پودر لباسشویی کاربرد زیادی داشته و مقادیر زیادی از آن همه روزه مورد استفاده قرار می‌گیرند که شرکت واشی تمام تلاش خود را به کارگرفته تا پودر لباسشویی فعلی خود را با فرمولاسیون خاص و ویژه به تولید برساند. برای مثال از پودر لباسشویی شرکت واشی می‌‎توان برای شستشوی انواع لباس، پرده، مبلمان، فرش و قالی و…. بدون آنکه آسیبی به بافت آنها وارد کند، استفاده کرد که یکی از مزیت های قابل توجه به شمار می‌رود.

همچنین این تولید کننده پودر لباسشویی فله، این محصول را متناسب نیاز مصارف صنعتی، شخصی و خانگی تولید می‌کند و این محصول کاربردی هم به شکل بسته بندی های کوچک همچون 500 گرمی و هم به صورت فله تولید و عرضه می‌شود تا مصرف کنندگان بسته به مقدار نیاز و مصرف خود، قادر به خرید حجم مناسب مورد نیاز باشند.

نوع و کیفیت پودر لباسشویی فله ای تفاوت ساختاری چندانی با نوع بسته بندی نداشته و ترکیبات اصلی و فرمولاسیون آن با نوع بسته‌بندی یکسان است. تنها تفاوت عمده در ساختار این محصول وجود مواد نگهدارنده و محافظتی در برابر رطوبت و هواست؛ زیرا محصولاتی که به صورت فله خریداری می‌شوند، همواره احتمال قرار گرفتن در معرض هوای آزاد را دارند و به دلیل وجود بخار آب در هوای آزاد، عدم استفاده از مواد نگه دارنده موجب چسبندگی ذرات پودر میشود.

مصارف پودر لباسشویی فله

تولید پودر لباسشویی کیسه ای جهت خرید و فروش این محصول به صورت فله، خرید و استفاده از این محصول را برای مصرف‌کنندگان ساده تر می‌کند. گروه های زیادی خریدار و مصرف‌کننده نوع پودرهای لباسشویی فله هستند که از جمله آن ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

خشکشویی ها

خشکشویی ها یکی از مشاغلی هستند که مصرف پودر لباسشویی در آن به مقدار زیاد انجام می شود. بنابراین معمولا به دنبال بزرگترین تولید کننده پودر لباسشویی فله هستند تا این محصول را در حجم زیاد خریداری کنند. در این کسب و کار، همه روزه مقدار زیادی پودر و مواد شوینده مخصوص البسه استفاده می‌شوند. درنتیجه، خرید انواع بسته بندی و کم حجم برای آنها نه از نظر زمانی و نه از نظر قیمتی به صرفه و منطقی نیست. در بیشتر موارد، خشکشویی ها، به خصوص مراکزی که مشتریان بیشتری دارند، محصول مورد نیاز خود را از کارخانه پودر لباسشویی فله به‌صورت مستقیم خریداری می‌کنند.

هتل ها

شستشوی محصولات پارچه ای مانند ملحفه، پتو، پرده، فرش و موکت و… در هتل‌ها نیز به صورت روزانه و در حجم بالا انجام می‌شود. به علاوه در بعضی هتل ها، خدمات اختصاصی خشکشویی برای مسافران هم ارائه می‌شود که در این صورت، نیاز به مواد شوینده مخصوص البسه دو چندان می‌شود. در هتل‌ها نیز خرید مواد شوینده مانند پودر لباسشویی به صورت فله، به‌صرفه‌تر از انواع بسته‌بندی است که هم از نظر قیمتی و هم از نظر زمانی که صرف خرید این محصولات برای تامین مایحتاج هتل می‌شود، صرفه جویی خوبی خواهد شد.

(عباسی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره تماس: 989122524942+
واتساپ واتس‌اپ: کلیک کنید
تلگرام تلگرام: کلیک کنید
اینستاگرام اینستاگرام: کلیک کنید
ایمیل پست الکترونیکی: info@washee.ir

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

به این مقاله در جهت بهبود آن، امتیاز دهید

0 / 5. تعداد رأی: 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *