خرید عمده صابون رختشویی مستقیم از تولید کننده با قیمت ارزان

42
خرید عمده صابون رختشویی مستقیم از تولید کننده با قیمت ارزان

خرید عمده صابون رختشویی مستقیم از تولید کننده با قیمت ارزان


خرید عمده صابون رختشویی در برابر خرید جزئی این محصول، از جهات زیادی به صرفه تر است. البته این شیوه خرید مناسب همه افراد نیست و گروه های خاصی می توانند از این نوع خرید بهره ببرند. در خرید عمده محصولات بهتر است مستقیما به دنبال تولید کننده باشید و به جای ارتباط با واسطه ها، محصول عمده مورد نظر را از تولیدی خریداری کنید. این موضوع در کاهش قیمت نهایی خرید، تاثیر به سزایی دارد. البته در امر خرید عمده صابون رختشویی، باید به برخی نکات هم توجه داشته باشید که در این مطلب قصد صحبت درمورد آن ها را داریم. با ما همراه باشید.

تماس با واحد فروش واشی

صابون رختشویی چیست؟

صابون های رختشویی نوعی از محصولات شوینده هستند که برخلاف پودر و مایعات لباسشویی، به صورت قالب های جامد عرضه می شوند. قالبی بودن صابون های رختشویی استفاده از آن ها را راحت تر می کند. به‌علاوه مشکلات رایج دیگر شوینده ها، مانند باقی ماندن ذرات پودر در میان الیاف لباس یا نیاز به استفاده از مقدار زیادی مایع برای شستشوی یک تکه لباس با این محصول وجود نخواهد داشت.

این محصول هم برای مصارف خانگی و هم برای مصارف صنعتی، مانند استفاده در خشکشویی ها، هتل ها، بیمارستان ها و… کاربردی و مناسب است. عرضه این محصول در بازار، هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی انجام می شود. خرید جزئی این محصول بیشتر مناسب مصرف خانگی و شخصی است و در دیگر موارد، خرید عمده صابون رختشویی صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

متقاضیان خرید عمده صابون رختشویی چه گروه هایی هستند؟

معمولا گروه‌هایی متقاضی خرید عمده یک محصول هستند که بیش از یک عدد از آن محصول را در طول روز استفاده می کنند. در مورد صابون رختشویی و استفاده عمده از این محصول می‌توان به گروه های زیر، به عنوان خریداران عمده اشاره کرد.

متقاضیان خرید عمده صابون رختشویی چه گروه هایی هستند؟

خشکشویی ها

بیشترین مصرف مواد شوینده مربوط به رخت و لباس در خشکشویی ها انجام می شود. در این کسب و کارها، روزانه مقدار زیادی مواد شوینده مصرف میشود. بنابر این، خرید جزئی محصولات بهداشتی برای آنها اصلا به صرفه نیست. این مشاغل با خرید عمده صابون رختشویی می‌توانند با یک بار هزینه، نیاز یک هفته یا یک ماه کسب و کار خود را تامین کنند.

علاوه بر اینکه قیمت عمده صابون رختشویی مناسب تر است و در خرید عمده هزینه نهایی برای خشکشویی ها کمتر می‌شود، دغدغه تمام شدن محصول و نیاز به خرید مجدد آن هم تا مدتی از بین می‌رود. در نتیجه، سرعت انجام کسب و کار و ارائه خدمات به مشتریان هم بیشتر میشود.

هتل ها

از دیگر گروه هایی که می‌توان آنها را به عنوان خریداران عمده صابون رختشویی معرف کرد، هتل ها هستند. امروزه حتی در هتل های 2 یا 3 ستاره نیز بخشی به نام لاندری یا خشکشویی وجود دارد که مسافران میتوانند لباس های خود را جهت شستشو به این بخش سپرده و دیگر نیازی به زحمت لباس شستن در سفر نداشته باشند. در هتل ها نیز مصرف مواد شوینده بسیار زیاد است.

علاوه بر پوشاک و البسه مسافران، پارچه های روتختی، روبالشتی، ملحفه و پرده های هتل نیز هر چند وقت یک بار نیاز به شستشو دارند و برای این میزان شستشو محصولاتی مانند مایع رختشویی اصلا به صرفه نیست. به همین دلیل، به هتل داران هم توصیه می‌شود تا با خرید عمده صابون رختشویی، در درجه اول هزینه های خود را مدیریت کرده و علاوه بر آن محصولی ماندگارتر برای شستشو و مراقبت های بهداشتی در هتل خود داشته باشند.

بیمارستان ها

شستشوی مرتب لباس پرسنل، ملحفه، روبالشتی و دیگر محصولات پارچه ای در بیمارستان ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. میکروب و آلودگی به راحتی در میان الیاف پارچه جای می گیرند و در صورتی که پارچه به موقع تمیز نشود، این آلودگی در محیط پخش می شود. به همین دلیل، در بیمارستان ها محصولات پارچه ای روزانه شسته و تمیز می شوند.

این میزان تمیز کاری با تهیه یک یا دو بسته مواد شوینده امکان پذیر نیست و حتما به مقدار بالاتری از محصولات بهداشتی و شوینده نیاز است. در نتیجه، بیمارستان ها را نیز می‌توان جزو مشتریان اصلی خرید عمده صابون رختشویی دانست.

خرید عمده صابون رختشویی از تولید کننده
خرید عمده صابون رختشویی از تولید کننده

روش های مختلف خرید عمده صابون رختشویی

خرید صابون رختشویی به صورت عمده با روشهای مختلفی امکان پذیر است. مراکز زیادی به عنوان عمده فروشی در بازار فعالیت می کنند که این محصول را در حجم انبوه از کارخانه جات خریداری کرده و به صورت عمده در اختیار مشتریان می گذارند. خرید از این گونه مراکز به صورت عمده، مزایا و معایبی دارد که از مزایای آن می توان به عدم نیاز به جستجوی نشانی تولید کننده اصلی اشاره کرد. اما ایراد بزرگ این شیوه خرید عمده، وجود واسطه در خرید و اضافه شدن قیمت واسطه به قیمت اصلی محصول است.

به عبارت دیگر، واسطه یا فروشنده عمده علاوه بر قیمت اصلی محصول که قیمت خرید او از کارخانه است، مبلغی را به عنوان واسطه گری به محصول اضافه کرده و در فروش عمده به مشتریان ارائه میکند. راهکار دیگر خرید عمده صابون رختشویی، مراجعه مستقیم به تولید کننده است. در این روش، به جای خرید از واسطه ها، مستقیما با تولید کننده ارتباط برقرار خواهید کرد و محصول را از او خریداری میکنید.

روش های مختلف خرید عمده صابون رختشویی
روش های مختلف خرید عمده صابون رختشویی

مزایای خرید عمده صابون رختشویی مستقیما از تولید کننده

همانطور که گفتیم، یکی از روش های خرید محصولات به صورت عمده، خرید مستقیم از تولید کننده است. این امکان در مورد خرید عمده صابون های رختشویی هم وجود دارد و به عنوان مشتری این محصول میتوانید به جای خرید از واسطه، خرید صابون رختشویی از کارخانه را به صورت مستقیم انجام دهید.

خرید عمده صابون رختشویی توسط تولید کننده و عرضه مستقیم آن به مشتریان با حذف واسطه، مزایای زیادی دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

مزایای خرید عمده صابون رختشویی مستقیما از تولید کننده
مزایای خرید عمده صابون رختشویی مستقیما از تولید کننده

قیمت ارزان تر صابون رختشویی

در فروش عمده صابون رختشویی به صورت مستقیم از کارخانه، هزینه دریافتی توسط واسطه حذف می شود و این موضوع باعث کاهش هزینه ها می‌شود.

در بسیاری از موارد که واسطه ها فروش عمده محصولات را نیز انجام میدهند، قیمت نهایی با وجود خرید عمده و یکجا، چندان ارزان تمام نمیشود. به علاوه قیمت گذاری محصول توسط کارخانه با قیمتی که توسط فروشنده عمده گذاشته می‌شود، تفاوت‌ زیادی دارد.

برای مثال، قیمت صابون رختشویی در کارخانه تنها شامل هزینه تولید، مواد اولیه و زحمت نیروی کار است. اما همین محصول زمانی که تسوط فروشنده عمده عرضه میشود، مبالغ دیگری مانند هزینه انبار داری و نگه داری از محصول در فروشگاه، هزینه حمل محصول از کارخانه تا فروشگاه و… نیز به آن اضافه شده و در نتیجه قیمت نهایی افزایش پیدا می‌کند.

به همین منظور، در مورد خرید عمده صابون رختشویی و دیگر محصولات مشابه که کارخانجات مشخصی داشته و امکان خرید به طور مستقیم از تولید کننده وجود دارد، توصیه می شود که تا حد امکان محصول به صورت مستقیم خریداری شود.

احتمال آسیب کمتر

در فرایند خرید از واسطه، محصولی مانند صابون رختشویی یکبار از کارخانه خریداری شده و سپس به دست عرضه کننده میرسد و بعد از آن به صورت عمده و یا جزئی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

در این فرایند، احتمال خرابی و آسیب محصول بسیار زیاد است. در حالی که با کوتاه کردن آن و حذف واسطه؛ یعنی عمده فروش، این احتمال نیز به شدت کاهش پیدا میکند.

تهیه محصول تازه تر

هر چند در مورد صابون رختشویی تاریخ انقضا چندان مطرح نیست و ماندگاری این محصول در مجموع بالا و مناسب است. اما با خرید صابون رختشویی از کارخانه و تهیه مستقیم این محصول، شانس خرید محصول تازه تر بیشتر می شود. به علاوه در خرید مستقیم مواد شوینده از کارخانه، دسترسی به محصولات خاص یک تولید کننده نیز امکان پذیر می شود. بعضی از تولیدکنندگان محصولات خاص خود را تنها به صورت مستقیم عرضه می کنند. زیرا از نظر تعداد تولید در مقایسه با دیگر محصولات کمتر هستند.

استفاده از پیشنهادات تولید کننده

دیگر مزیت خرید عمده صابون رختشویی و دیگر محصولات مشابه به صورت مستقیم از تولید کننده، امکان استفاده از پیشنهادات اختصاصی تولید کننده برای مشتریان است. برای مثال، صابون رختشویی تولید شده در شرکت واشی، در قالب‌ های 100 و 220 گرمی تولید می شود.

در صورتی که محصول را مستقیما و بدون واسطه از کارخانه خریداری کنید، میتوانید از پیشنهاد این تولید کننده مواد شوینده جهت خرید بهترین وزن و قالب با توجه به نیاز و مصرف خود استفاده کنید.

کاهش مشکلات زیست محیطی

با خرید مستقیم صابون رختشویی از کارخانه، میتوانید به کاهش مشکلات زیست محیطی نیز کمک کنید. برای مثال، پس از خرید عمده صابون رختشویی از کارخانه جات تولید کننده این محصول، شرکت پخش صابون رختشویی محصول را تنها یک بار به آدرس شما حمل میکند. این در حالی است که در خرید از عمده فروش و واسطه، محصول یک بار به دست عمده فروش و بعد از آن توسط عمده فروش به دست شما می رسد. که در این پروسه نیاز به رفت و آمد خودروها است که در نتیجه آلودگی های زیست محیطی ایجاد میکند.

(عباسی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره تماس: 989122524942+
واتساپ واتس‌اپ: کلیک کنید
تلگرام تلگرام: کلیک کنید
اینستاگرام اینستاگرام: کلیک کنید
ایمیل پست الکترونیکی: info@washee.ir

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

به این مقاله در جهت بهبود آن، امتیاز دهید

0 / 5. تعداد رأی: 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *