تخصصی ترین تولید کننده صابون رختشویی با فرمولاسیون ویژه در کشور

36
تخصصی ترین تولید کننده صابون رختشویی با فرمولاسیون ویژه در کشور

تخصصی ترین تولید کننده صابون رختشویی با فرمولاسیون ویژه در کشور


صابون رختشویی نوعی شوینده است که به حالت جامد تولید می‌شود و برای شستشوی رخت و لباس‌ کاربرد دارد که با کیفیت ترین نوع آن با فرمولاسیون ویژه، توسط شرکت واشی که تخصصی ترین تولید کننده صابون رختشویی به شمار می‌‎رود، تولید و به بازار عرضه می شود. واشی به عنوان بهترین کارخانه تولید صابون رختشویی ایران شما را به خرید عمده با کیفیت ترین محصولات شوینده دعوت می کند. برای آشنایی بیشتر با فرمولاسیون، ویژگی‌ها، مزایا و کاربردهای صابون رختشویی واشی، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تماس با واحد فروش واشی

آشنایی با بزرگترین تولید کننده صابون رختشویی در ایران

شرکت واشی یکی از فعالترین شرکت های تولید کننده مواد شوینده در ایران است که سالهاست در این حوزه به صورت تخصصی فعالیت میکند و روزانه چیزی در حدود 100 تن محصول شوینده مختلف را تولید کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. شرکت واشی با داشتن سابقه طولانی در صنعت تولید مواد شوینده، در سبد محصولات خود متنوع ترین محصولات را جای داده است.

یکی از محصولات منحصر به فرد این تولید کننده، صابون رختشویی است که با استفاده از فرمولاسیون ویژه تهیه می‌شود. به همین دلیل، شرکت واشی را به عنوان تخصصی ترین شرکت تولید صابون رختشویی در ایران نیز میشناسند. از دیگر محصولات شوینده این برند می توان به محصولاتی مانند مایع ظرفشویی، مایع دستشویی، مایع لباسشویی، مایع سفیدکننده، مایع جرمگیر، شامپو سر، شامپو بدن، شامپو کارواش، شامپو فرش، شامپو مبل، نرم کننده حوله و لباس، پودر لباسشویی، شامپو بدن هتلی، شامپو سر هتلی، صابون هتلی، صابون دست و صورت، اسپری گاز پاک کن و غیره اشاره کرد.

آشنایی با شرکت واشی، تخصصی ترین تولید کننده صابون رختشویی در ایران
آشنایی با شرکت واشی، تخصصی ترین تولید کننده صابون رختشویی در ایران

چرا واشی بهترین کارخانه تولید صابون رختشویی در ایران است؟

عواملی که باعث شده است کارخانه واشی به عنوان بهترین و معتبرترین کارخانه تولید کننده صابون رختشویی ایران شناخته شود، شامل موارد زیر است:

تولید کننده صابون رختشویی با فرمولاسیون ویژه

شرکت واشی به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده صابون رختشویی ایران، در تولید این محصول از فرمولاسیون ویژه استفاده میکند. فرمولاسیون صابون رختشویی واشی با کیفیت ترین و مرغوبترین ترکیبات و فومولاسیونی است که در کارخانه های تولید مواد شوینده کشور مورد استفاده قرار میگیرد.

فواید صابون‌های رختشویی تولیدشده با فرمولاسیون شرکت واشی عبارت‌اند از:

  • کف بسیار زیاد
  • عدم استفاده از مواد حساسیت زا
  • مناسب برای شستشوی لباس‌‌های ظریف، لباس‌های کودکان و لباس‌های زیر
  • قدرت بالای تمیزکنندگی
  • قدرت بالا در چربی زدایی و لکه بری
  • رایحه مطبوع و ملایم
  • قدرت بالا در پاک کنندگی لکه های موجود در یقه لباس ها و سرآستین آنها
  • داشتن خاصیت نرم کردن لباس‌ها
  • تولید با مواد طبیعی و سازگار با محیط زیست
  • امکان شستشوی لباس‌ها با دست بدون هرگونه آسیب به پوست
چرا کارخانه صابون رختشویی واشی بهترین کارخانه تولید صابون رختشویی ایران است؟
چرا کارخانه صابون رختشویی واشی بهترین کارخانه تولید صابون رختشویی ایران است؟

تولید و فروش عمده صابون رختشویی به قیمت درب کارخانه

یکی دیگر از دلایلی که باعث شده است شرکت واشی به بهترین و شناخته شده ترین شرکت های تولید کننده صابون رختشویی ایران تبدیل شود، فروش عمده این محصول به قیمت درب کارخانه است. نه تنها صابون رختشویی، بلکه تمام محصولات شوینده در کارخانه واشی با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

باتوجه به اینکه مشتریان مواد شوینده را در حجم های مختلف خریداری می‌کنند، کارخانه صابون رختشویی واشی این محصول را در بسته های کوچک و بزرگ با قیمت عمده به فروش میرساند. همچنین قیمت عمده مواد شوینده این شرکت به صورت رقابتی تعیین می‌شود‌‌ و به جرات در هیچ کارخانه ای نمی توان صابون رختشویی و سایر محصولات شوینده که دارای تمام مجوزهای کشوری باشد، را با چنین قیمت های مناسب و ارزانی خریداری کرد.

تولید و فروش صابون رختشویی به قیمت درب کارخانه
تولید و فروش صابون رختشویی به قیمت درب کارخانه

فروش صابون رختشویی با کیفیت صادراتی

شرکت واشی به عنوان بهترین تولید کننده صابون رختشویی در ایران، محصولات شوینده از جمله صابون رختشویی را با بالاترین کیفیت و با استفاده از فرمولاسیون ویژه تولید می کند. کیفیت محصولات این شرکت به قدری قابل قبول است که محصولات آن به سایر کشور های جهان از جمله کشور های واقع در خاورمیانه همچون کشور های همسایه نیز صادر می شود. یکی از شعار های مهم این شرکت، فروش عمده انواع مواد شوینده با کیفیت صادراتی است.

مشتریان در هریک از شهرهای ایران که ساکن باشند، می‌توانند برای خرید عمده و بی واسطه با کیفیت ترین صابون رختشویی از شرکت واشی، از طریق راه های ارتباطی موجود در این سایت، با کارشناسان فروش این تولید کننده ارتباط برقرار کنند.

خرید بدون واسطه و‌ مستقیم صابون رختشویی با قیمت ارزان از کارخانه

یکی از مزایای بسیار مهم تخصصی ترین تولید کننده صابون رختشویی ایران، فروش بی واسطه و مستقیم این محصول با قیمت ارزان در کارخانه است. همه کسانی که قصد خرید صابون رختشویی عمده را دارند، به دنبال پیدا کردن محصولی هستند که علی رغم داشتن بالاترین کیفیت، قیمت ارزانی داشته باشد. فقط در شرایطی می‌توان این محصول خوب و با کیفیت را با ارزان ترین قیمت خریداری کرد که هیچ واسطه ای بین تولید کننده و خریدار این محصول شوینده وجود نداشته باشد.

مشتریان برای خرید مستقیم و بی واسطه صابون رختشویی به صورت عمده، یا باید به صورت حضوری به کارخانه واشی مراجعه کنند و یا از طریق نمایندگی های معتبر شرکت تولید صابون رختشویی واشی در شهر خود برای خرید اقدام نمایند. مدیریت فروش عمده مواد شوینده توسط واشی در شهر های تبریز، شیراز، اصفهان، کرمانشاه و غیره به صورت مستقیم از کارخانه انجام می شود.

همچنین قیمت عمده صابون رختشویی در کارخانجات متفرقه نسبت به این کارخانه تولید کننده گرانتر است. زیرا واشی بزرگترین تولید کننده صابون رختشویی در کشور می‌باشد و سود بسیار جزئی را در فروش صابون رختشویی در نظر می گیرد و همواره محصولات خود را با قیمت رقابتی به بازار عرضه می‌کند.

کدام گروه‌ها اصلی‌ترین مشتری‌های شرکت تولید کننده صابون رختشویی هستند؟

با توجه به اینکه شرکت واشی برای تولید صابون رختشویی از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه در فرمولاسیون آن استفاده می‌کند، این محصول از همان آغاز تولید به یکی از پرفروش ترین صابون های رختشویی در بازار تبدیل شد و توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کرد. مواد موجود در فرمولاسیون ویژه صابون رختشویی واشی عبارتند از:

  • پودر تالک
  • چیپس صابون
  • سدیم تری پلی فسفات
  • آب دیونیزه
  • کربنات سدیم
  • سیلیکات سدیم
  • کربنات کلسیم
  • اسانس های مجاز آرایشی و بهداشتی
  • و غیره

در ادامه، با اصلی ترین مشتری های این شرکت تولید کننده صابون رختشویی آشنا خواهید شد.

(عباسی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره تماس: 989122524942+
واتساپ واتس‌اپ: کلیک کنید
تلگرام تلگرام: کلیک کنید
اینستاگرام اینستاگرام: کلیک کنید
ایمیل پست الکترونیکی: info@washee.ir

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

به این مقاله در جهت بهبود آن، امتیاز دهید

0 / 5. تعداد رأی: 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *