معرفی بهترین تولید کننده مواد شوینده درجه 1 ارزان + لیست محصولات

223
بهترین کارخانه تولید کننده مواد شوینده درجه 1 + کاتالوگ محصولات

بهترین کارخانه تولید کننده مواد شوینده درجه 1 + کاتالوگ محصولات


ما در این نوشتار در تلاش هستیم شما را با بهترین شرکت تولید کننده مواد شوینده درجه آشنا سازیم و اطلاعات مهمی را در ارتباط با لیست مواد شوینده و بهداشتی برای مغازه، مواد شوینده فله ای تهران، عمده فروشی مواد شوینده به شما کاربران عزیز بیان کنیم.

تماس با واحد فروش واشی

تخصصی ترین تولید کننده ایرانی مواد شوینده

با توجه به اهمیت روز افزون مواد شوینده، کارخانه های بسیاری اقدام به تولید مدل های مختلف مواد شوینده در ایران کرده اند که از تخصصی ترین کارخانه ایرانی تولید کننده مواد شوینده می توان به کارخانه واشی اشاره کرد.

این کارخانه تولید کننده مواد شوینده با تکیه بر نیروی متخصص خود، مواد اولیه مرغوب و فرمولاسیون پیشرفته توانسته است مدل های مختلفی از مواد شوینده با کیفیت را در کشور تولید کند و نیاز بسیاری از مصرف کنندگان را به این نوع از محصولات بر آورده ساخته است.

همچنین این شرکت مواد شوینده با تولید و فروش مواد شوینده ارزان قیمت عمده توانسته است فروش بالایی را از آن خود کند و رضایت بسیاری از مشتریان داخلی و خارج از کشور را به خود جلب کند.

تخصصی ترین کارخانه ایرانی تولید کننده مواد شوینده
تخصصی ترین کارخانه ایرانی تولید کننده مواد شوینده

تولید کننده مواد شوینده با قیمت های فوق العاده

کارخانه تولید مواد شوینده واشی جهت حمایت از مردم اقدام به فروش محصولات خود با قیمت های فوق العاده کرده است.

این شرکت مواد شوینده که با تکیه بر تمام توان خود و متخصصین خود، همواره این اولیت را در دستورات کار خود قرار داده تا انواع مواد شوینده با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن به تولید و عرضه مشتریان برسند و از جمله دلایلی که می‌توان آن را در موفقیت چشمگیر این کارخانه عنوان کرد، توجه به همین دو موضوع کیفیت و قیمت گذاری بوده است.

همان طور که در جریان هستید بسیاری از بنکداران مواد شوینده در تهران و کل کشور، مواد شوینده فله ای در تهران و سراسر کشور را با توجه به نرخ روز در اختیار خریداران و مصرف کنندگان قرار می دهند که هر یک از آنها ممکن است کیفیت و قیمت های متفاوتی را با یکدیگر داشته باشند.

به همین جهت در صورتی که شما هم قصد خرید عمده مواد شوینده از کارخانه را دارید، انتخاب هوشمندانه ای کرده اید. چرا که در این صورت می توانید بدون نیاز به مراجعه به مراکز عمده فروشی مواد شوینده و بدون دخالت دلالان و از سراسر ایران به واسطه شرکت واشی خریدی مقرون به صرفه ای را تجربه کنید.

همچنین توجه داشته باشید که در زمان خرید عوامل مختلفی می توانند در قیمت مواد شوینده فله ای تاثیر گذار باشند، که از عمده این عوامل می توان به حجم و کیفیت مواد شوینده اشاره کرد که همانطور که گفتیم این موضوع به صورت دائم توسط واشی تحت نظارت است.

کارخانه تولید کننده مواد شوینده با قیمت های فوق العاده
کارخانه تولید کننده مواد شوینده با قیمت های فوق العاده

کارخانه تولید مواد شوینده در حجم های گالنی و بطری

مواد شوینده ای که توسط کارخانه تولید کننده مواد شوینده واشی به بازار عرضه می شود تنوع بسیار بالایی دارد و با توجه به کیفیت بالایی که دارند، در مقایسه با دیگر محصولات مشابه در بازار قیمت ارزان تری دارد.

کارخانه واشی جهت برطرف کردن نیاز مشتریان خود مواد شوینده را در حجم های مختلفی اعم از گالنی، بطری و حتی لیتری بسته بندی کرده است که مشتریان بتوانند با توجه به نیاز خود خریدی به صرفه را تجربه نمایند.

به عنوان مثال مایع سفید کننده عمده این شرکت مواد شوینده در حجم های 500 گرم، 750 گرم، 1000 گرم، 4 لیتر، 10 لیتر و 18 لیتر به تولید و عرضه می‌رسد. بنابراین مشتریان مطابق با نیاز خود می‌توانند به صورت عمده اقدام به خرید یک از حجم های مذکور کنند.

شرکت واشی برای آن که مشتریان دسترسی راحتی به انواع مواد شوینده داشته باشند، روش های مختلفی را جهت بهبود و سرعت در روند ثبت سفارش ایجاد کرد که از جمله آنها استخدام کارشناسانی خبره در زمینه پاسخگویی به مشتریان عزیز از سراسر کشور است، که باعث شده تا نیاز افراد بسیاری از شهرهای کشور به خرید عمده مواد شوینده بر طرف شده و بتوانند محصول مورد نظر خود را با کیفیتی بالا و قیمتی به صرفه و در سریعترین زمان ممکن خریداری نمایند.

با توجه به این موضوع اگر عمده فروشی مواد شوینده در کرمانشاه، تهران، مشهد، سمنان، خوزستان، و به طور کلی هر کجای کشور که باشید، سازمان باشید یا تاجر، اگر قصد خرید عمده شویند های شرکت واشی را دارید، می‌توانند به صورت حضوری و غیر حضوری از طریق تماس با کارشناسان فروش کارخانه واشی، مواد شوینده عمده مورد نیاز خود را با قیمت به صرفه و حجم های متنوعی تهیه کنید.

کارخانه تولید کننده مواد شوینده در حجم های گالنی و بطری
کارخانه تولید کننده مواد شوینده در حجم های گالنی و بطری

تولید کننده و صادر کننده انواع مواد شوینده

شرکت تولید کننده و صادر کننده انواع مواد شوینده واشی توانسته است با تولید بالای محصولات خود حجم انبوهی از فروش مواد شوینده در ایران را به خود اختصاص دهد و علاوه بر نیاز مصرف کنندگان داخلی با صادرات مواد شوینده به بسیاری از کشورهای همسایه به رونق صادرات کمک شایانی کند.

کارخانه تولید کننده مواد شوینده واشی توانسته است مواد شوینده را در مدل های مختلفی تهیه و تولید نماید و با فروش و صادرات آن در پیشرفت اقتصاد نیز کمک نماید. از جمله کارنامه درخشان این برند ایرانی مواد شوینده نیز که گفتن آن نیز خالی از لطف نیست، صادرات مواد شوینده به کشور های مختلفی از جمله آفریقای جنوبی، عراق، پاکستان، عمان، آذربایجان، روسیه و … بوده است.

کارخانه تولیدی شوینده بهداشتی واشی به عنوان معتبر ترین عرضه کننده انواع مواد شوینده در بازار کشور به ‏شمار می آید که محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کرده است و بر این موضوع همیشه توجه ویژه ای دارد.

به صورت کلی، مواد شوینده تولیدی شرکت واشی عبارتند از موارد زیر:

محصولات

انواع شامپو من جمله شامپو سر، شامپو بدن، شامپو کارواش، شامپو فرش – مایع سفید کننده – مایع جرمگیر – مایع لباسشویی – مایع شیشه پاک کن – گاز پاک کن – انواع صابون – انواع پودر لباسشویی دستی و ماشینی – مایع ظرفشویی، مایع دستشویی و …

حجم ها

هر کدام از محصولات نام برده، در حجم های مختلف کوچک کمتر از 1000 گرم و گالنی تا حجم 18 لیتر و فله به تولید و عرضه می‌رسند

تولید کننده و صادر کننده انواع مواد شوینده
تولید کننده و صادر کننده انواع مواد شوینده

خرید بدون واسطه مواد شوینده از کارخانه تولید کننده

خرید انواع مواد شوینده به صورت عمده از کارخانه تولید کننده مواد شوینده آن هم کارخانه واشی سالهاست که مورد استقبال تعداد بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان داخلی و خارجی قرار گرفته است. و دلیل آن هم این است که محصولاتی که به صورت مستقیم از کارخانه واشی خریداری می شوند، کیفیت بالاتر و قیمت مناسبتری نسبت به سایر کارخانجات مواد شوینده تهران و کشور دارند.

علاوه بر کیفیت که توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است است، کاهش هزینه های مصرفی خریداران است که شما می توانید بدون مراجعه به مراکز فروش عمده کالاهای شوینده بهداشتی و مواد شوینده، لیست مواد شوینده و بهداشتی برای مغازه یا سازمان خود را با نازل ترین قیمت از این کارخانه و بدون واسطه خریداری کنید.

(عباسی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره تماس: 989122524942+
واتساپ واتس‌اپ: کلیک کنید
تلگرام تلگرام: کلیک کنید
اینستاگرام اینستاگرام: کلیک کنید
ایمیل پست الکترونیکی: info@washee.ir

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

به این مقاله در جهت بهبود آن، امتیاز دهید

4 / 5. تعداد رأی: 4

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *