بزرگترین شرکت صادرات مواد شوینده به عراق + تلفن کارخانه

178
بزرگترین شرکت صادرات مواد شوینده به عراق + تلفن کارخانه

بزرگترین شرکت صادرات مواد شوینده به عراق + تلفن کارخانه


از مهم ترین ارکان یک اقتصاد می توان به صادرات محصولات به دیگر کشورها اشاره کرد. ما در این نوشتار در صدد هستیم شما را با صادرات مواد شوینده به عراق آشنا کنیم و اطلاعاتی را در خصوص بزرگترین شرکت صادرات مواد شوینده به عراق + تلفن کارخانه در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم با ماهمراه باشید.

تماس با واحد فروش واشی

مرکز صادرات مواد شوینده به عراق

افزایش صادرات مواد شوینده به عراق و دیگر کشورهای هم جوار در طی سال های گذشته افزایش قابل توجهی پیدا کرده است و با توجه به قابلیت های بسیار شرکت واشی در زمینه تولید انواع مواد شوینده سبب شده تا این شرکت به بزرگ ترین و معتبر ترین برندهای تولید کننده مواد شوینده در خاورمیانه تبدیل شود.

همان طور که در جریان هستید شرکت های صادر کننده مواد شوینده در داخل کشور افزایش پیدا کرده است و در این میان شرکتی می تواند به بازارهای جهانی راه پیدا کند که تولیدات و محصولات با کیفیت تری را ارائه کند.

شرکت واشی نیز توانسته است به درستی نیاز مردم را شناسایی نماید و به مرکز صادرات مواد شوینده در عراق و سایر کشور های مختلف خارمیانه تبدیل شود.

مرکز صادرات مواد شوینده به عراق
مرکز صادرات مواد شوینده به عراق

تولید و صادرات انواع مواد شوینده به عراق

کیفیت بالا و تنوع بالای محصولات شرکت واشی موجب شده است تا سالانه حجم بالایی از مواد شوینده های این شرکت به کشورهای مختلف صادر شود.

صادرات مواد شوینده به عراق شامل انواع مختلفی است که در ادامه به برخی تولیدات کارخانه واشی اشاره خواهیم داشت:

نام محصول
شامپو سر
شامپو بدن
شامپو کارواش
شامپو فرش
انواع پودر دستی
انواع پودر ماشینی
مایع دستشویی
مایع لباسشویی
مایع ظرفشویی
مایع شیشه پاک کن
مایع سفید کننده
مایع جرمگیر
دترجنت
صابون دستشویی
صابون رختشویی
و …

با توجه به تقاضای بالای کشورهایی چون عمان، افغانستان، عراق به انواع مواد شوینده، همانطور که در لیست محصلات نیز مشاهده کردید، شرکت واشی توانسته است انواع و حجم بالایی از این مواد را تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کند و نیاز مشتریان را به شوینده های مختلف برطرف سازد.

تولید و صادرات انواع مواد شوینده به عراق
تولید و صادرات انواع مواد شوینده به عراق

برترین تولید کننده و صادر کننده مواد شوینده به عراق و سایر کشورها

همان طور که در سطرهای بالا گفته شد صادرات مواد شوینده به عراق تنها بخش کوچکی از صادرات این برند یعنی شرکت ایرانی واشی است. این شرکت تولیدی مواد شوینده توانسته است با تولید و صادرات مواد شوینده به عمان، صادرات مواد شوینده به افغانستان، صادرات مواد شوینده به ارمنستان و دیگر کشورهای همسایه به رونق اقتصادی کمک کند و حجم بالایی از ارز را به داخل کشور وارد نماید.

شرکت واشی با شناسایی هدف های صادراتی به مواد شوینده توانسته است به بسیاری از بازارهای بزرگ و کوچک نفوذ کند و در طی سال های گذشته موفقیت های بسیاری را در زمینه صادرات مواد شوینده به کشور های مختلف به دست آورده است.

برترین تولید کننده و صادر کننده مواد شوینده به عراق و سایر کشورها
برترین تولید کننده و صادر کننده مواد شوینده به عراق و سایر کشورها

صادرات مواد شوینده در حجم های مختلف خانگی و فله به کشور عراق

از آن جا که مواد شوینده یکی از مواد پر مصرف در میان مردم، سازمان ها، شرکت های دولتی و غیر دولتی مختلف، شرکت های پخش عمده و فروشگاهها و … می‌باشد، تقاضا برای آن نیز بسیار بالا بوده که با توجه به این موضوع تولید محصولات با کیفیت بالا و همچنین در حجم های مختلف می‌تواند یک شرکت را به محبوبیت بالایی برساند. همچون شرکت واشی که همواره به موضوع کیفیت و تنوع حجم و کاربردی محصولات دقت و توجه بسیاری داشته است.

از آنجا که مواد شوینده ها در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند، این شرکت به تولید مواد شوینده در حجم های مختلفی اقدام کرده است و تمام محصولات خود را به صورت فله ای، گالنی و حجم های کوچک خانگی تولید و روانه بازار و همچنین به کشور های مختلفی من جمله عراق صادرات می‌کند تا افراد بتوانند با توجه به نیاز خود، خرید را انجام دهد.

صادرات مواد شوینده در حجم های مختلف خانگی و فله به کشور عراق
صادرات مواد شوینده در حجم های مختلف خانگی و فله به کشور عراق

تولید و صادرات مواد شوینده با بهترین قیمت و کیفیت

صادرات مواد شوینده به عراق توسط شرکت واشی تنها بخشی از صادرات این شرکت است که ارائه قیمت مناسب و ارزان نسبت به سایر تولید کنندگان در کنار کیفیت بالای محصولات را می‌توان از جمله دلایلی دانست که باعث شده اند تا واشی گام های ارزنده و موفقیت آمیزی را در مسیر تولید و صادرات داشته و در کشور های مختلف من جمله عراق نیز به محبوبیت بالایی دست پیدا کند.

با توجه به تحقیقات انجام شده سالانه حجم بالایی از صادرات، به صادرات مواد شوینده به کشور عراق اختصاص دارد و به دلیل مرزهای مشترکی که کشور ما به کشورهای مختلفی همچون عراق دارد، صادرات آن با سهولت انجام می شود و همین امر منجر شده است که امروزه صادرات بیش از هر زمان دیگری صورت گیرد.

در صورتی که شما نیز قصد خرید مواد شوینده برای داخل یا خارج از کشور را دارید، همواره به شما پیشنهاد میکنیم از طریق روش های مختلف ارتباطی که در ادامه مشاهده می‌کند با با مشاورین بخش فروش و صادرات شرکت واشی ارتباط گرفته و ضمن دریافت مشاوره و راهنمایی از آنها، دریافت کاتالوگ و لیست قیمت محصولات و … هر آنچه نیاز دارید را با بهترین شرایط از واشی تامین کنید.

(عباسی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره تماس: 989122524942+
واتساپ واتس‌اپ: کلیک کنید
تلگرام تلگرام: کلیک کنید
اینستاگرام اینستاگرام: کلیک کنید
ایمیل پست الکترونیکی: info@washee.ir

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

به این مقاله در جهت بهبود آن، امتیاز دهید

5 / 5. تعداد رأی: 3

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *