بزرگترین مرکز خرید عمده پودر لباسشویی از کارخانه در ایران

21
خرید عمده پودر لباسشویی

خرید عمده پودر لباسشویی


پودر و مایع لباسشویی مواد شوینده ای هستند که برای تمیز کردن لباس ها مورد استفاده قرار می گیرند. این مواد شوینده به صورت پودر و مایع تولید می شوند. در حقیقت، هر دو نوع پودر و مایع لباسشویی ارزش تقریبا یکسانی در بازار جهانی دارند، اما پودرهای لباسشویی به دلیل حجم بیشتر خود نسبت به مایعات، فروش بیشتری دارند. پودرهای لباسشویی از مواد شوینده ای که برای تمیز کردن لباس ها استفاده می شوند، رایج ترین نوع هستند و سال هاست که هیچ جایگزینی برای آن ها وجود ندارد. در ادامه، درمورد این شوینده های پرکاربرد و خرید عمده پودر لباسشویی بیشتر توضیح خواهیم داد.

تماس با واحد فروش واشی

راهنمای خرید عمده پودر لباسشویی مناسب شستشوی انواع لباس

سال های زیادی است که در ایران شرکت های مختلف شوینده در حال رقابت با یکدیگر هستند و برندهای مختلفی نیز وجود دارد. اما پودر مناسب لباسشویی چه نوع پودری است؟ پودرها با توجه به ویژگی و استاندارد، به پودر لباسشویی لباس های رنگی، لباس های کودک و لباس های سفید و… تقسیم می‌شوند.

این پودرها که با توجه به کاربردشان و متناسب با پارچه و جنس و رنگ تولید می شوند، به لباس آسیب نمی‌رسانند و باعث از بین بردن لکه های لباس می شوند، بدون اینکه صدمه ای به پارچه وارد شود. برای مثال، پودر شستشوی لباس های سفید از پاک کنندگی قوی تری برخوردار هستند و درخشندگی بیشتری به لباس می دهند، اما اگر برای این پارچه از پودر شستشوی نامناسبی استفاده شود، باعث صدمه به لباس و پاک نشدن لکه می‌شود.

به طور کلی، هنگام خرید عمده پودر لباسشویی باید بدانید که پودرهای لباسشویی برای از بین بردن کثیفی، لکه ها و بوهای بد لباس هنگام استفاده در ماشین لباسشویی طراحی شده اند.

پودر های لباس شویی معمولا حاوی سورفکتانت ها، آنزیم ها و سایر مواد شیمیایی هستند که به تجزیه و از بین بردن لکه ها کمک میکنند. علاوه بر این، ممکن است حاوی مواد روشن کننده برای کمک به حفظ رنگ و ظاهر لباس باشند. همیشه از دستورالعمل های مهم درمورد دوز شوینده مناسب پیروی کنید و با توجه به نوع پارچه و ماشین لباسشویی که استفاده می‌کنید آن‌ها را به کار ببرید.

راهنمای خرید عمده پودر لباسشویی مناسب شستشوی انواع لباس
راهنمای خرید عمده پودر لباسشویی مناسب شستشوی انواع لباس

مزایای خرید عمده پودر لباسشویی برای شستشوی لباس ها

پودر لباسشویی علاوه بر حفظ رنگ لباس ها و جلوگیری از محوشدن آن ها، با لکه های سخت نیز مقابله می کند. آنها همچنین سختی آب را کم می‌کنند و باعث افزایش اثربخشی تمیز کردن لباس ها و کاهش آسیب به پارچه می شوند. به طور کلی، از شستشوی لباس ها با استفاده از پودرهای شستشو، نتایج خوبی به دست می آید. امروزه، پودرهای شستشو با استفاده از فرمول ها و تکنولوژی های پیشرفته، بهترین کیفیت را دارند.

با توجه به تنوع گسترده‌ای که در بازار فروش عمده پودر لباسشویی یا خرید عمده پودر لباسشویی موجود است، حتما می توانید یک محصول مناسب با بودجه و نیازهای خود برای تمیز کردن و شستشوی لباس ها و همچنین با توجه به اولویت های خانواده تان درزمینه و کاربردهای مختلف پیدا کنید.

مواد شوینده لباسشویی به صورت مایع و پودر در دسترس هستند و هر دو نوع به خوبی لباس ها را تمیز می‌کنند. معمولا، مواد شوینده پودری ارزان تر از مواد شوینده مایع هستند و در حذف لکه های گل و خاک از لباس‌ها موثرتر عمل می‌کنند.

مزایای خرید عمده پودر لباسشویی برای شستشوی لباس ها
مزایای خرید عمده پودر لباسشویی برای شستشوی لباس ها

ترکیبات پودر ماشین لباسشویی

هنگام خرید عمده پودر لباسشویی باید به ترکیبات آن هم توجه کنید. به طور معمول ترکیبات موجود در مواد شوینده لباس حاوی کیلیت کننده ها، سورفکتانت ها به‌عنوان عامل پاک کنندگی و ایجاد کف، سفید کننده، آنزیم، ضدرسوب خاک، تنظیم کننده های کف، مواد ضد خوردگی و… هستند.

سازنده ها

کیلیت کننده ها ترکیبات نرم‌کننده آب هستند. به این صورت که با تشکیل رسوب از یون های سختی آب و حذف آن‌ها باعث نرمی آب می شوند. اولین سازنده های معرفی شده کربنات سدیم (جوش شیرین) و سدیم سیلیکات بودند. فسفات و عوامل پایه فسفر به طورکلی غیرسمی هستند و کاربرد فراوانی در شوینده ها دارند.

سورفاکتانت ها

یکی دیگر از ترکیباتی که هنگام خرید عمده پودر لباسشویی باید به آن توجه کنید، سورفاکتانت‌ها هستند. سورفاکتانت‌ها بیشترین عملکرد نظافتی را در پودرهای لباسشویی را دارند. آن‌ها این کار را با کاهش کشش سطحی آب، جذب و امولسیون خاک در آب انجام می‌دهند. همچنین برای بیشتر خشک‌شدن، از سورفکتانت‌ها در پودر لباسشویی استفاده می‌شود.

مواد شوینده لباسشویی بیشتر حاوی سورفاکتانت‌های آنیونی و غیریونی هستند؛ زیرا سورفاکتانت‌های کاتیونی به‌علت اینکه کارایی پاک‌کنندگی ضعیفی دارند، بیشتر به‌عنوان نرم‌کننده‌های پارچه، مواد ضدالکتریسیته ساکن و مواد بایوساید استفاده می‌شوند.

امروزه، سورفاکتانت های غیریونی مانند اتوکسیلات‌های الکل، گلوکامیدها مانند پلی گلیکوزیدهای آلکیل‌دار، سهم بیشتری در مواد شوینده لباسشویی به‌دست آورده‌اند.

سفید کننده ها

سفیدکننده های موجود در پودرهای لباسشویی مدرن حاوی سفید‌ کننده خانگی (هیپوکلریت سدیم) نیستند. سفید کننده های لباسشویی به طور معمول ترکیبات پایدار هیدروژن پراکسید مانند پربورات سدیم و پرکربنات سدیم هستند. این مواد در حالت جامد غیرفعال هستند؛ اما با قرارگرفتن در معرض آب، پراکسید هیدروژن آزاد می کنند.

آنزیم ها

ویژگی مهم پودر لباسشویی وجود آنزیم های مختلف برای تخریب لکه های سرسخت است. برخی لکه های حاصل از مواد پروتئینی، چربی‌ها، کربوهیدرات ها و هر نوع لکه‌ دیگر برای تجزیه و پاک شدن از سطح لباس و پارچه نیاز به آنزیم مخصوص به خود را دارند، مثلا در خرید عمده پودر لباسشویی، برای حذف لکه ی چربی ها و روغن، از آنزیم لیپاز و برای لکه های پروتئینی از آنزیم پورتئاز استفاده می‌شود.

در حالت کلی، آنزیم‌های موجود در پودرهای لباسشویی به تجزیه و از بین‌بردن لکه‌ها و خاک از روی پارچه کمک می‌کند. آن‌ها پروتئین‌های تخصصی هستند که به عنوان کاتالیزور عمل می‌کنند. به این معنی که واکنش‌های شیمیایی را تسریع می‌کنند و مواد پیچیده‌ای مانند پروتئین‌ها، چربی‌ها و کربوهیدرات‌های موجود در لکه‌ها را تجزیه می‌کنند. این کار باعث می‌شود تا مواد شوینده در طول فرایند شستشو، کثیفی و لکه‌ها را از روی پارچه جدا کرده و راحت‌تر از بین ببرد. نمونه‌هایی از آنزیم‌های رایج در شوینده های لباسشویی پروتئازها (برای تجزیه پروتئین‌ها)، آمیلازها (برای تجزیه نشاسته) و لیپازها (برای تجزیه چربی‌ها و روغن‌ها) هستند.

ترکیبات پودر ماشین لباسشویی
ترکیبات پودر ماشین لباسشویی

پودر ماشین لباسشویی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

حالا که با ساختار پودر ماشین لباسشویی به‌خوبی آشنا شدیم، باید به این نکته توجه کنیم که در خرید عمده پودر لباسشویی کدام ویژگی‌ها بیشتر اهمیت دارد؟ به‌طورکلی، پودر لباسشویی باید ویژگی‌هایی داشته باشد که بتوان آن را به‌عنوان بهترین شوینده برای لباس‌های شما انتخاب کرد. این محصول علاوه‌بر قدرت پاک‌کنندگی بالا، نباید به ماشین لباسشویی آسیب برساند و باعث حساسیت پوستی نشود.

نکات شناسایی پودر لباسشویی خوب برای خرید و فروش عمده

هنگام خرید پودر لباسشویی مناسب، باید به کاربرد آن توجه کرد. میزان حلالیت در آب، آنزیم‌های موجود در پودر لباسشویی، میزان پاک‌کنندگی، قدرت لکه‌بری و بوی مواد شوینده موارد مهمی هستند که در هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کنید. در ادامه، نکاتی برای شناسایی پودر لباسشویی خوب برای شستشو آورده شده‌است.

۱به نوع پارچه و لباس توجه کنید

مواد به‌کاررفته در پودرها با یکدیگر متفاوت است و برخی از آن‌ها فقط برای پارچه‌های سفید استفاده می‌شود. اگر برای پارچه‌های رنگی استفاده شود، مشکلاتی ازجمله اختلاط رنگ‌ها ایجاد می‌کند؛ بنابراین، قبل از خرید عمده پودر لباسشویی، حتما به نوع لباسی که می‌خواهید بشویید توجه کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

۲خرید پودر مخصوص کودکان

هنگام خرید پودر ماشین لباسشویی باید توجه کنیم که آیا مخصوص کودکان است یا نه! پودرهای مخصوص کودکان در بازار موجود است که ترکیبات آن‌ها به‌گونه‌ای است که برای بدن کودکان حساسیت ایجاد نمی‌کند؛ بنابراین، باید بدانیم برای شستن لباس کودکان باید از پودرهای مخصوص استفاده کنیم.

۳. پودر مخصوص لباس های سیاه و مشکی

برای جلوگیری از سفیدشدن و تغییر رنگ لباس سیاه توصیه می‌شود از پودرلباسشویی برای لباس‌های مشکی استفاده کنید. روی بسته‌بندی پودرها به‌خوبی نوشته شده است که آیا این پودر برای لباس‌های آسیب‌زا است یا خیر!

۴حلالیت قابل توجه در آب سرد

یکی دیگر از نکات مهم هنگام خرید پودر لباسشویی، حلال بودن آن در آب است. شایان ذکر است که همه لباس‌ها برای شستن با آب داغ مناسب نیستند؛ زیرا باعث آسیب و ازبین‌رفتن پارچه لباس می‌شود. اکثر پودرهای ماشین لباسشویی در آب سرد حل نمی شوند و باید مدت زیادی در آب بمانند تا حل شوند؛ بنابراین، اگر می‌ترسید لباس‌های‌تان با شستن در آب داغ شکل خود را از دست بدهند، در خرید عمده پودر لباسشویی به این نکته توجه کنید که به‌راحتی در آب سرد حل شود. شوینده‌های موجود در شرکت واشی این ویژگی را به‌خوبی دارا هستند.

۵پودر باید قدرت پاک‌کنندگی بالایی داشته باشد

به‌دلیل استفاده از آنزیم‌های قوی، قدرتمند و ترکیبات شیمیایی سفیدکننده در شوینده‌های پودری، بیشترین میزان پاک‌کنندگی و لکه‌بری پارچه را تنها با استفاده از پودرها می‌توان انجام داد؛ بنابراین، اگر بین انتخاب پودر لباسشویی مناسب تردید دارید و لکه‌بری یکی از معیارهای انتخاب شماست، حتما پودری را انتخاب کنید که قدرت لکه بری بالایی داشته باشد.

۶پودر لباسشویی باید بوی خوشی به لباس بدهد

هنگام خرید پودر لباسشویی باید به اسانس‌های معطر آن‌ها دقت کنید. در میان بهترین انواع پودر ماشین لباسشویی موجود در بازار، برندهای برتری وجود دارند که پس از شستشو بوی مطبوعی از خود به‌جای می گذارند. برخی از پودر های شوینده به دلیل ترکیبات شیمیایی نامناسب، بوی بسیار بدی را روی لباس‌های شسته و تمیز ایجاد می‌کنند که برای هیچکس ایده‌آل نیست؛ بنابراین، در انتخاب بهترین پودر لباسشویی و خرید عمده پودر لباسشویی وسواس به خرج دهید و پودری معطر انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

فروش عمده پودر لباسشویی از کارخانه

هنگام خرید عمده پودر لباسشویی باید بدانید که پودر لباسشویی عمده نوعی محصول شوینده است که معمولا در بسته بندی های بزرگ و جعبه های حجیم عرضه می‌شود.

این محصولات در کارخانه تولید شده و شرکت های پخش عمده پودر لباسشویی آن را به فروش می رسانند.

اما اگر قصد خرید عمده پودر لباسشویی را دارید، برای کاهش هزینه های خود و عدم مواجهه با واسطه ها می‌توانید به خرید پودر لباسشویی از کارخانه بپردازید. این روش به عنوان یک انتخاب اقتصادی برای شستشوی لباس ها در مقیاس بزرگ بسیار مفید است.

(عباسی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره تماس: 989122524942+
واتساپ واتس‌اپ: کلیک کنید
تلگرام تلگرام: کلیک کنید
اینستاگرام اینستاگرام: کلیک کنید
ایمیل پست الکترونیکی: info@washee.ir

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

به این مقاله در جهت بهبود آن، امتیاز دهید

0 / 5. تعداد رأی: 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *