معرفی بزرگترین تولید کننده پودر لباسشویی ایرانی + تلفن کارخانه

141
بزرگترین تولید کننده پودر لباسشویی ایران کدام شرکت است؟

بزرگترین تولید کننده پودر لباسشویی ایران کدام شرکت است؟


در کشور ما کارخانه های بسیاری اقدام به تولید پودر لباسشویی می کنند. اما این حجم از تولید کننده ها توانسته اند پودری لباسشویی با کیفیتی را با قیمت مناسب در اختیر مصرف کنندگان قرار دهند؟ ما در این مقاله قرار است در ارتباط با بزرگ ترین تولید کننده پودر لباسشویی ایران که محصولات با کیفیت را با قیمت به صرفه در اختیار مشتریان قرار می دهد صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

تماس با واحد فروش واشی

معرفی بزرگترین تولید کننده پودر لباسشویی

در دوران جنگ جهانی اول دنیا با کمبود شدید چربی برای تولید صابون مواجه شد و از این رو بسیاری از کشورها اقدام به تولید شوینده های مصنوعی کردند که کشور آلمان صدر نشین این کشورها بود و برای نخستین بار در در سال 1920 توانست آلکیل نفتالین سولفونات ها و در پایان جنگ جهانی دوم آلکیل بنزن سولفات ها در سال 1878 اولین شوینده های تجاری توسط کشور آلمان به بازارهای جهانی وارد شد.

امروزه در کشور ما نیز برند های مختلفی من جمله واشی، با تکیه بر دانش فنی مهندسان با تجربه خود توانسته است به بزرگترین تولید کننده پودر لباسشویی فله ای و بسته بندی کوچک در سطح کشور تبدل شود و علاوه بر بازارهای داخلی به بازار کشورهای همسایه نیز ورود پیدا کند.

معرفی بزرگترین تولید کننده پودر لباسشویی
معرفی بزرگترین تولید کننده پودر لباسشویی

بزرگترین تولید کننده پودر لباسشویی در انواع سبک و سنگین

کشور ما در رتبه چهارمین گروه بزرگ مصرف کننده مواد شوینده پودری و مایع در جهان است و به همین دلیل کارخانه های مختلفی مختلفی در ایران اقدام به تولید پودر لباسشویی و رختشویی کرده اند که در این میان کارخانه واشی به دلیل عوامل مختلفی من جمله دستگاه های پیشرفته، نیرو های متخصص و … توانسته است به بزرگترین تولید کننده پودر لباسشویی تبدیل شود.

شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که در کارخانه بزرگترین تولید کننده پودر لباسشویی در انواع سبک و سنگین، چه مواد اولیه ای به کار می رود؟

مواد اولیه به کار رفته در پودر لباسشویی کارخانه واشی می توان به سورفاکتانتها، سازنده ها (بیلدرها)، کربنات، کربوکسیلات های آلی، اپتیکال براینتر، اجزای کمکی و غیره اشاره کرد که هر کدام آنها در کنار یکدیگر نقش موثری در از بین بردن انواع لکه ها و چربی ها از روی لباس و پارچه دارند.

بزرگترین تولید کننده پودر لباسشویی در انواع سبک و سنگین
بزرگترین تولید کننده پودر لباسشویی در انواع سبک و سنگین

شرکت تولید کننده پودر لباسشویی اکتیویته و مرغوب

پودر لباسشویی همان طور که از نام آن مشخص است شوینده ای است که با کمک آن می تواند انواع آلودگی ها را از سطح البسه و پارچه ها از بین برد، بدون آن که به بافت پارچه آسیبی وارد شود.

عمده فروشان و سازمان هایی که به حجم بالایی از این محصول در طول ماه نیاز دارند، می توانند پودر لباسشویی را با اطمینان کیفیت و قیمت مناسب از بزرگترین تولید کننده پودر لباسشویی ایران یعنی شرکت واشی خریداری نمایند.

در روند تولید محصولات این کارخانه نیز از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده شده است. در برخی از پودر های لباسشویی دانه های رنگی وجود دارد، که این دانه ها قدرت لکه بری و تمیز کنندگی بالایی دارد. شرکت واشی نیز از این افزودنی ها استفاده کرده و همواره تلاش خود را بر این موضوع قرار داده تا محصولی اکتیویته، با کیفیت و مرغوب را در بازار داخلی و خارجی به عرضه برساند.

اگر شما نیز از مراجعه به نمایندگی محصولات شوینده و بهداشتی مختلف در شهر خود خسته شده اید، برای خرید عمده پودر لباسشویی می‌توانید به صورت مستقیم از این شرکت تولید کننده پودر لباسشویی محصولی اکتیویته و مرغوب را تامین کنید و از مزایای مختلفی برخوردار شوید.

شرکت تولید کننده پودر لباسشویی اکتیویته و مرغوب
شرکت تولید کننده پودر لباسشویی اکتیویته و مرغوب

بزرگترین تولید کننده پودر لباسشویی ارزان کشور

شرکت واشی بزرگترین تولید کننده پودر لباسشویی در ایران است که با ارسال آن به سراسر ایران توانسته است نیاز بسیاری از سازمان ها به مواد شوینده ارزان قیمت را برآورده سازد.

پودر لباسشویی از ضروری ترین مواد شوینده در مراکزی چون بیمارستان، هتل، مسافرخانه و دیگر مراکزی است که در طول روز حجم بالایی از لباس را باید شستشو دهند. بدین جهت قیمت آن در خرید تناژ، اهمیت بسیار زیادی دارد.

به همین دلیل اگر شما نیز به دنبال پودر لباسشویی ارزان قیمت عمده با کیفیت بالایی هستید، می توانید از بزرگ ترین تولید کننده پودر لباسشویی کشور، محصولات را در حجم بالا و قیمت ارزان خریداری نمایید. برای خرید نیز کافی است به آدرس پخش مواد شوینده در تهران این کارخانه مراجعه نمایید و یا با کارشناسان فروش آن تماس بگیرید.

بزرگترین تولید کننده پودر لباسشویی ارزان کشور
بزرگترین تولید کننده پودر لباسشویی ارزان کشور

خرید مستقیم از تولید کننده پودر لباسشویی با بهترین قیمت

شما می توانید با خرید مستقیم از بزرگترین تولید کننده پودر لباسشویی و مواد شوینده آن هم در حجم بالا، از بهترین قیمت ممکن در بازار کشور بهره مند شده و نیاز خود را به این محصولات با خاطر آسوده تری بر آورده سازید.

شرکت تولیدی واشی برای آن که دسترسی مشتریان را به محصولات خود آسان کند و همچنین قیمت به صرفه تری از آن مشتریان عمده و تناژ شود، نمایندگی محصولات شوینده و بهداشتی خود را در سراسر کشور جمع آوری کرده و با ایجاد راه های ارتباطی آسان و سریع، توانسته فرآیند خرید راحت تری را برای مشتریان رقم بزند که با این اقدام هوشمندانه، هزینه های شرکت نیز کاهش یافته و در نتیجه قیمت های پایین ترین نسیب مشتریان می‌شود.

با وجود بنکداران مواد شوینده در تهران و سراسر کشور، ممکن است باز هم این سوال برایتان پیش آید که چرا خرید خود را از واشی انجام دهیم؟! در پاسخ به این سوال باید به شما یادآوری کنیم خرید از واسطه ها همواره در قیمت نهایی محصولات تاثیر گذار بوده و چنانچه به دنبال بهترین قیمت و کیفیت ممکن هستید، واشی می‌تواند پاسخگوی نیازتان باشد.

خرید مستقیم از تولید کننده پودر لباسشویی با بهترین قیمت
خرید مستقیم از تولید کننده پودر لباسشویی با بهترین قیمت

برترین کارخانه تولید پودر لباسشویی کیلویی و کارتنی

به دلیل استفاده بیش از اندازه پودر لباسشویی توسط برخی از اصناف، شرکت واشی به عنوان تولید کننده پودر لباسشویی این محصول و دیگر شوینده های خود را در حجم های مختلف تولید و به بازار عرضه می کنند تا مشتریان با توجه به نیاز خود خریدی به صرفه را تجربه نمایند.

پودر های لباسشویی تولید شده در شرکت واشی همواره در دو مدل پودر رختشویی دستی و پودر رختشویی ماشینی و در حجم های مختلف 500 گرمی، 5 کیلویی، 10 کیلویی، 15 کیلویی، 20 و 25 کیلویی به تولید می‌رسند که بر اساس نیاز خود می توانید نسبت به خرید عمده هر یک از آنها اقدام نمایید.

همچنین، بزرگترین تولید کننده پودر لباسشویی ایران یعنی واشی با فروش مستقیم کالای خود توانسته است به صورت مستقیم با مشتریان خود ارتباط برقرار کند و علاوه بر شناسایی نیاز آن ها می تواند محصول را با قیمت کمتری در اختیار آن ها قرار دهد.

شما می توانید برای خرید از برترین کارخانه تولید پودر لباسشویی کیلویی و کارتنی با شماره هایی که در پایان مقاله درج شده است، ارتباط برقرار کنید و در سریعترین زمان ممکن راهنمایی های لازمه را دریافت و سفارش خود را به ثبت برسانید.

پس بدین وسیله، شما هر شهری که باشید، می توانید بدون مراجعه به بنکداران مواد شوینده و مراکز پخش پودر لباسشویی فله تبریز و اصفهان سایر شهرها، محصول مورد نظر را با قیمتی مناسب، کیفیتی بالا و از کارخانه به صورت عمده آن هم از بزرگترین تولید کننده پودر لباسشویی به صورت مستقیم و بدون واسطه تامین کنید.

(عباسی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره تماس: 989122524942+
واتساپ واتس‌اپ: کلیک کنید
تلگرام تلگرام: کلیک کنید
اینستاگرام اینستاگرام: کلیک کنید
ایمیل پست الکترونیکی: info@washee.ir

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

به این مقاله در جهت بهبود آن، امتیاز دهید

2 / 5. تعداد رأی: 1

1 بدون دیدگاه

  • سلام .وقت بخیر جهت خرید پودر لباسشویی بصورت عمده جهت ارسال به کشور آفریقا وقت شما را میگیرم لطفا در صورت امکان لیست قیمت یک کانتینر 40 فوت را اعلام بفرماییدلطفا نرخ محصول با کیفیت بالا و نرخ محصول با کیفیت نرمال

    قیمت خوب و کیفیت خوب این امکان را ایجاد میکنه که این خرید بصورت ماهانه تکرار شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *