جدیدترین قیمت شامپو فله ای 4 تا 20 لیتر عمده در کارخانه

159
جدیدترین قیمت شامپو فله ای 4 تا 20 لیتر عمده در کارخانه

جدیدترین قیمت شامپو فله ای 4 تا 20 لیتر عمده در کارخانه


قیمت شامپو فله ای با توجه به اینکه شامپو های فله یکی از مهم ترین خریدهای سازمانهایی نظیر هتل ها، استخرها، آرایشگاهها و … هستند، اهمیت بسیاری در کنار کیفیت آنها دارد. چرا که این سازمانها و یا مشاغل معمولا نیاز به خرید عمده شامپو های فله داشته و خرید آنها همواره باید از میان بهترین شامپو ها و با بهترین قیمت ممکن صورت بگیرد.

تماس با واحد فروش واشی

با این اوصاف، شرکت ها و کارخانه های معدودی شامپو بشکه ای و شامپو گالنی عمده را به فروش می رسانند که در ادامه قصد داریم یکی از بهترین شرکتهای تولید و فروش شامپو گالنی عمده را به شما معرفی کنیم تا در صورت نیاز به خرید عمده شامپو بتوانید به صورت مستقیم با کارخانه ارتباط برقرار کرده و خرید خود را انجام دهید.

قیمت شامپو فله ای در سال 1403

ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که خرید شامپو کیلویی یا شامپو بشکه ای را برای شرکتتان انجام داده باشید، اما پس از بررسی های بیشتر متوجه شده اید که قیمت آن ها به اندازه ای بالا بوده که از خرید خود پشیمان شده اید. برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی همواره باید در مراکزی که برای تامین این محصول به آنها مراجعه می‌کنید، جستجو و دقت کافی را داشته باشید.

یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی در خرید عمده شامپو کیلویی، کنار گذاشتن واسطه ها و فروشندگان و ارتباط مستقیم با تولید کنندگان شامپو، همچون شرکت واشی است.

شرکت واشی یکی از بهترین شرکت های تولید کننده انواع شامپو در ایران است که محصولات خود را با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه می کند. پایین بودن قیمت شامپو فله ای اولین نکته قابل توجه و مثبت در خصوص محصولات این شرکت است.

شرکت واشی تولید و فروش شامپو گالنی و فروش شامپو فله ای را در انواع مختلفی در سراسر ایران انجام می دهد که خریداران به راحتی می‌توانند به تمامی محصولات آن با نرخی مصوب دسترسی داشته باشند.

قیمت شامپو فله ای در سال 1403
قیمت شامپو فله ای در سال 1403

قیمت شامپو فله ای عمده در انواع مختلف

شرکت واشی به عنوان بهترین شرکت تولید کننده شامپو در کشور، انواع شامپو ها را اعم از شامپو سر و بدن، شامپو کارواشی، شامپو مبل و فرش، شامپو بچه و … به تولید می رساند.

خرید شامپو از کارخانه واشی این امکان را برای شما فراهم می کند که شامپو بچه فله ای، شامپو سر و بدن فله ای و دیگر شامپو ها را با بهترین و ارزانترین قیمت عمده تهیه نمایید.

البته در نظر داشته باشید که قیمت پایین انواع شامپو گالنی عمده در این شرکت به این معنی نیست که با خرید شامپو کیلویی و یا دیگر محصولات شوینده و بهداشتی، محصولی با کیفیت پایین دریافت میکنید. چرا که شرکت واشی همواره تمام تلاش و تخصص خود را به کار گرفته تا محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت رقابتی را تولید و روانه بازار کند.

به طور کلی منظور از پایین بودن قیمت شامپو فله ای یا کیلویی، رقابتی بودن قیمت آن در مقایسه با سایر تولید کنندگان شامپوی ایرانی است و برای آگاهی از قیمت انواع مختلف شامپو های شرکت واشی به صورت عمده، می توانید با این شرکت تماس بگیرید یا به کارخانه این شرکت مراجعه کنید.

قیمت شامپو فله ای عمده در انواع مختلف
قیمت شامپو فله ای عمده در انواع مختلف

خرید شامپو کیلویی بصورت گالنی در حجم های مختلف

همانطور که در قبل هم کمی اشاره کردیم، یکی از نکات مثبت درباره شرکت واشی، کیفیت بالا و مطلوب محصولاتی است که تولید می کند. مشتریان با یک بار خرید از شامپو های سر و بدن، شامپو بچه فله ای، شامپو فرش و … این شرکت، متوجه کیفیت بالا و مرغوبیت آنها خواهند شد و به همین دلیل به یک مشتری ثابت برای شرکت واشی تبدیل می شوند.

اما شرکت واشی فروش شامپو گالنی و شامپو بشکه ای را در حجم های مختلف نیز انجام می دهد و شما با توجه به نیاز و اندازه مصرف خود می توانید خرید شامپو کیلویی را انجام دهید. در ادامه لیست برخی از انواع شامپو های شرکت واشی و حجم های متنوع آنها را مشاهده می‌کنید.

نام محصولحجم های تولید شده
شامپو کارواش4 لیتر – 10 لیتر – 20 لیتر
شامپو سر35 گرم – 200 تا 1000 گرم – 4 لیتر – 10 لیتر – 20 لیتر
شامپو بدن4 لیتر – 10 لیتر – 20 لیتر
شامپو فرش900 گرم – 4 لیتر – 10 لیتر – 20 لیتر
شامپو مبل900 گرم – 4 لیتر – 10 لیتر – 20 لیتر
شامپو بچه200 گرم تا 1000 لیتر – 4 لیتر – 10 لیتر – 20 لیتر

این شرکت تمام محصولات من جمله شامپو ها و مواد شوینده خود را در سایز های کوچک تا بزرگ گالنی و فله تولیده کرده و با مناسب ترین قیمت شامپو فله ای یا خانگی را به بازار عرضه می کند.

تولید و فروش شامپو گالنی در انواع و حجم های مختلف توسط این شرکت این امکان را به مشتریان می‌دهد تا با دست بازتری اقدام به خرید شامپو کیلویی و فله یا حجم های کوچک، متناسب با نیاز خود کنند.

به عبارت دیگر این شرکت امکان خرید شامپو فله از کارخانه در حجم های بالا و انواع مختلف را برای خریداران امکان پذیر کرده است که می‌توانید از طریق تماس با واحد فروش شرکت، ضمن دریافت کاتالوگ محصولات، اقدام به خرید مستقیم شامپو بشکه و فله از این تولیدی کنید.

همچنین شرکت واشی امکان خرید شامپو از کارخانه در حجم های بالا و انواع مختلف را برای خریداران امکان پذیر کرده است که اگر قصد دارید شامپو کیلویی عمده را از شرکت واشی انجام دهید، می‌توانید از طریق کارشناسان فروش آن با شرکت ارتباط برقرار کرده و پس از دریافت کاتالوگ محصولات، از تمامی محصولات تولیدی واشی دیدن کنید. با این کار و انتخاب شرکت واشی نه تنها گزینه های فراوانی برای انتخاب در اختیار دارید، بلکه راحت تر می توانید در بین انواع شامپو خرید خود را انجام دهد.

به عنوان مثال برای خرید شامپو بچه فله ای، شما می توانید حجم مورد نظر را با رایحه مورد پسند خود را در میان تمامی رایحه ها و اندازه های مختلف انتخاب کرده و خریداری نمایید.

تولید کننده شامپو فله ای با کیفیت بالا در حجم های متنوع
تولید کننده شامپو فله ای با کیفیت بالا در حجم های متنوع

خرید بدون واسطه شامپو فله ای به صورت عمده

همانطور که در ابتدای مقاله هم خواندید، یکی از امتیازات انتخاب شرکت واشی برای شما امکان خرید و فروش شامپو فله ای به صورت عمده و بدون واسطه از درب کارخانه واشی، برای شما عزیزان است و همین امر باعث می شود که قیمت شامپو فله ای برایتان بسیار بصرفه تر باشد و دیگر از بابت کیفیت و قیمت عمده این شامپو ها نگرانی نداشته باشید.

اگر شما هم یکی از خریداران شامپو بچه فله ای، شامپو بشکه ای و شامپو گالنی عمده در انواع مختلف هستید، می توانید خرید خود را به طور مستقیم از کارخانه واشی انجام دهید. چرا که این کار باعث می شود تا شما محصولی اصیل را با قیمتی مناسب و شرایطی بهتر خریداری کنید.

خرید شامپو از کارخانه واشی مزیت های فراوانی دارد و یکی از این مزیت ها، بهره مندی از محصولات متنوع من جمله شامپوهای شرکت واشی است. چرا که گزینه های انتخابی شما در حجم و نوع شامپو آسانتر خواهد شد.

خرید بدون واسطه شامپو فله ای به صورت عمده
خرید بدون واسطه شامپو فله ای به صورت عمده

تولید کننده و عرضه کننده شامپو فله ای با بهترین قیمت در ایران

همانطور که گفتیم فروشنده ها و شرکت های فراوانی در عرضه تولید انواع شامپوها فعالیت دارند، اما نمیتوانیم بگوییم تمام این شرکت ها با کیفیت و قیمت مطلوبی محصولات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

با یک مقایسه ساده در قیمت شامپو فله ای و گالنی از شرکت واشی و دیگر شرکت های تولید کننده به این نتیجه خواهید رسید که شرکت واشی با بهترین قیمت محصولات خود را تولید کرده و به بازار عرضه می نماید.

این شرکت فروش شامپو گالنی، فروش شامپو فله ای و شامپو بشکه ای در انواع مختلف را به جرات با بهترین و نازل ترین قیمت انجام می دهد. به همین دلیل خریداران می توانند به راحتی در حجم بالایی خرید خود را انجام دهند و در پرداخت هزینه بیشتر، صرف جویی کنند.

تولید کننده و عرضه کننده شامپو فله ای با بهترین قیمت در ایران
تولید کننده و عرضه کننده شامپو فله ای با بهترین قیمت در ایران

قیمت شامپو فله و گالنی صادراتی

مناسب بودن قیمت شامپو فله ای و گالنی همراه با کیفیت بالای آن ها باعث شده که محصولات شرکت واشی علاوه بر ایران در کشور های دیگر نیز خریداران عمده داشته باشد. این شرکت صادرات انواع شامپو، فروش شامپو گالنی و فله ای را به کشور هایی همچون روسیه، عراق و افغانستان، پاکستان و … انجام می دهد.

در پایان، استفاده و ایجاد راه های ارتباطی آسان برای مشتریان، قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات، تنوع در حجم و نوع محصولات، تخصص و مهارت بالای پرسنل شرکت و … از ویژگی های بارز کارخانه واشی هستند که همگی در کنار هم باعث شده تا مشتریان خاطر آسوده تری در انتخاب و خرید محصولات شرکت واشی چه از داخل و چه از خارج کشور داشته باشند که شما هم می‌توانید به جمع مشتریان این شرکت پیوسته و مواد شوینده فله مایحتاج خود را با شرایطی استثنائی از آن خریداری کنید.

(عباسی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره تماس: 989122524942+
واتساپ واتس‌اپ: کلیک کنید
تلگرام تلگرام: کلیک کنید
اینستاگرام اینستاگرام: کلیک کنید
ایمیل پست الکترونیکی: info@washee.ir

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

به این مقاله در جهت بهبود آن، امتیاز دهید

5 / 5. تعداد رأی: 2

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *