مرکز خرید عمده انواع شامپو صنعتی و گیاهی + قیمت درب کارخانه

191
مرکز خرید عمده شامپو 35 گرم تا 20 لیتر از تولید کننده + قیمت درب کارخانه

مرکز خرید عمده شامپو 35 گرم تا 20 لیتر از تولید کننده + قیمت درب کارخانه


همانطور که می دانید، خرید عمده شامپو یکی از مهم ترین تقاضاهای بازار مواد شوینده است. چرا که همه خانواده ها، سازمان ها و شرکت های مختلفی به انواع شامپو نیاز دارند. از همین رو امروز تصمیم داریم شما را با یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز فروش عمده شامپو در ایران آشنا کنیم. همراه ما باشید!

تماس با واحد فروش واشی

معتبر ترین مرکز خرید عمده شامپو در ایران

خرید عمده شامپو یکی از نیازهای اساسی تمام فروشگاهها و همچنین مراکز تجاری و شرکت های مختلف است. به همین دلیل هم اکنون صدها مرکز پخش شامپو در کشور در حال فعالیت هستند و این موضوع انتخاب را برای افراد سخت کرده است.

معتبر ترین مرکز برای خرید عمده شامپو
معتبر ترین مرکز برای خرید عمده شامپو

شما برای انتخاب یک عمده فروشی شامپو ایرانی معتبر، باید دقت زیادی به خرج دهید و بهترین مرکز را انتخاب کنید. از جمله فاکتورهای مهم و اساسی برای انتخاب بهترین و معتبرترین مرکز برای خرید انواع شامپو به صورت عمده شامل موارد زیر است:

  1. توجه به کیفیت شامپوهای تولید یا عرضه شده
  2. برخورداری از قیمت مناسب و منصفانه
  3. برخورداری از خدمات پاسخگویی مناسب به مشتریان
  4. تنوع محصولات
  5. فروش محصولات در حجم های مختلف
  6. تخفیفات
  7. و …

اینها برخی از ویژگی‌هایی است که در انتخاب یک محل مناسب برای خرید عمده شامپو باید به آنها دقت کنید. اما آیا تابحال به این موضوع فکر کرده اید که خرید شامپو را به صورت مستقیم از کارخانه انجام دهید؟

در میان کارخانجات تولید شامپوی کشور، کارخانه واشی یکی از تولید کنندگان انواع شامپو و مواد شوینده در کشور است که تمام ویژگی ها و معیارهای فوق را در کنار شرایط و خدمات ویژه خود دارد. از همین رو می توان این کارخانه را معتبرترین مرکز برای خرید عمده شامپو به حساب آورد.

خرید عمده شامپو و آشنایی با انواع مختلف شامپوها

همانطور که در بخش قبلی هم اشاره کردیم، کارخانه واشی یکی از بهترین و معتبرترین مراکز پخش انواع شامپو در کشور است که شما می توانید برای خرید عمده شامپو و دیگر محصولات شوینده مورد نیاز خود از این کارخانه اقدام کنید.

محصولات این مجموعه تنوع بسیار بالایی دارند و به خوبی پاسخگوی نیاز تمام افراد خواهند بود که برخی از مهم ترین انواع شامپوهای تولید شده توسط این مجموعه، می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • شامپوهای سر
  • شامپو بدن
  • شامپو هتلی
  • شامپو فرش و مبل
  • شامپو کارواش
  • شامپو بچه
  • شامپو فری سولفات
  • و …

این مجموعه به خوبی بازار شامپو تهران و به صورت کلی سراسر ایران را در دست گرفته و به تمام نقاط کشور ارسال بار های خریداری شده را انجام می‌دهد.

خرید عمده شامپو
خرید عمده شامپو

خرید عمده شامپو با کیفیت بالا و ارزان قیمت

کارخانه مواد شوینده واشی برای تولید محصولات خود از بهترین مواد اولیه استفاده کرده و محصولاتش را مطابق با استانداردهای روز جهانی تولید می کند و پرسنل ماهر و مجرب این کارخانه به صورت دقیق بر روند تولید محصولات نظارت دارند. از همین رو کیفیت شامپوها و مواد شوینده کارخانه واشی بسیار بالاست و به خوبی انتظارات مشتریان را برآورده خواهد کرد.

از آنجایی که تولید شامپو هتلی، سر و بدن، شامپو کارواش و سایر شامپوها در این کارخانه به صورت کاملا اصولی انجام می شود، به جلب رضایت مشتریان سازمان های مختلفی مثل هتل ها، استخرها و… سراسر کشور، منجر شده است.

نکته مهم اینجاست که با وجود کیفیت بی نظیر محصولات، قیمت عمده شامپو ها و تمام مواد شوینده های واشی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. به عنوان مثال اگر قیمت شامپو فله ای در این مجموعه را با یک مرکز پخش شامپو دیگر با همین کیفیت مقایسه کنید، به خوبی متوجه صحت این ادعا خواهید شد.

خرید عمده شامپو با کیفیت بالا و ارزان قیمت
خرید عمده شامپو با کیفیت بالا و ارزان قیمت

بهترین قیمت خرید عمده شامپو در ایران

با توجه به کیفیت فوق العاده و قیمت منصفانه و مناسب محصولات تولید شده در شرکت واشی، می توان این کارخانه را یکی از بهترین مراکز برای تامین نیاز بازار مواد شوینده در شهرهای مختلف دانست. از همین رو توزیع کنندگان استانها می توانند برای خرید عمده شامپو از این مجموعه اقدام کنند.

واشی به عنوان یک تولید کننده و عمده فروشی شامپو ایرانی، توانسته نبض بازار را در دست گیرد و شرایط ویژه ای برای توزیع کنندگان استان ها در نظر گرفته است. قیمت عمده شامپو و مواد شوینده واشی نسبت به محصولات دیگر برند های موجود در بازار شامپو تهران و شهرستان ها مناسب تر بوده و از نظر کیفیت هم حرف زیادی برای گفتن دارد.

تولید شامپو هتلی، کارواش، فرش و… باعث شده علاوه بر توزیع کنندگان استان ها، شرکت هایی مثل هتل ها و کارواش ها و قالیشویی ها و … هم به مشتریان ثابت این مجموعه تبدیل شوند و نیاز گروه گسترده ای از مراکز به دست واشی تامین گشته است.

در شرکت واشی جهت حمایت از مصرف کنندگان انواع شامپو به قیمتی به صرفه به فروش می رسد. قیمت شامپو عمده نیز با توجه به عواملی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم مشخص می شود:

  1. نوع شامپو: شامپو سر، شامپو بدن، شامپو گیاهی و شامپو کارواش)
  2. کیفیت
  3. شرکت تولید کننده
  4. حجم هر چه حجم شامپو بیشتر باشد به طبع قیمت آن نیز بیشتر است

این شرکت همواره به دنبال این است که محصولات خود را با قیمتی منصفانه به فروش برساند که همه بتوانند از آن استفاده کنند و به جرات می توان گفت بهترین قیمت عرضه شامپو عمده در ایران متعلق به شرکت واشی است.

بهترین شرایط و قیمت خرید عمده شامپو برای توزیع کنندگان استانها
بهترین شرایط و قیمت خرید عمده شامپو برای توزیع کنندگان استانها

تولید و فروش عمده انواع شامپو در حجم های متنوع

همانطور که در بخش های قبلی هم اشاره کردیم، کارخانه واشی در زمینه تولید مواد شوینده و شامپو های متنوعی فعالیت دارد. به این ترتیب تمام افراد می توانند برای خرید عمده شامپو در انواع مختلف و برای کاربردهای گوناگون به این مجموعه مراجعه کنند.

شرکت واشی از جمله شرکت هایی است که توانسته است مدل های مختلفی از شامپو را با کیفیت بالا تولید کند.

شامپوهایی که در این کارخانه تولید و به بازار عرضه می شوند، با توجه به این که برای برطرف کردن نیاز مراکز پخش، سازمان های مختلف و … تولید شده اند، حجم های متفاوتی دارند که از مورد توجه ترین آنها می‌توان به وجود شامپو ها در حجم های گالنی در این شرکت اشاره داشت.

شامپوهایی که در این کارخانه به تولید می رسند با توجه به کاربرد و مکانی که مورد استفاده قرار می گیرند، در دسته بندی مشخصی با حجم های مختلفی قرار می گیرند.

برای نمونه می‌توان به شامپو های هتلی اشاره کرد که حجم کمتری دارند. این در حالی است که برای کارواش ها به دلیل این که به دفعات از این محصول استفاده می شود باید در حجم های بزرگتری بسته بندی شوند که صرفه اقتصادی برای آن ها داشته باشد و به طور کلی مشتریان با انتخاب شرکت واشی می‌توانند انواع شامپو ها را در حجم های مختلف کوچک تا گالنی خریداری کنند.

بنابر این متقاضیان می توانند مطابق با نیاز خود، شامپوها را در حجم های مختلف هتلی، بطری و گالنی خریداری نمایند. این موضوع باعث می شود که قدرت انتخاب افراد بالاتر رود و بتوانند در روند خرید خود، تصمیم گیری بهتری داشته باشند.

تولید و فروش عمده انواع شامپو در حجم های متنوع
تولید و فروش عمده انواع شامپو در حجم های متنوع

خرید عمده و بدون واسطه شامپو از کارخانه از سراسر ایران

فروش عمده شامپو در کارخانه واشی به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می شود. این یعنی که مشتریان نیازی ندارند برای خرید عمده شامپو و سایر مواد شوینده مورد نیاز خود به وسطه ها و فروشندگان مختلف مراجعه کنند.

با حذف واسطه ها، هزینه های مربوط به آن ها هم حذف شده و قیمت شامپو فله ای همان قیمت درب کارخانه خواهد بود.

در واقع این عمده فروشی شامپو ایرانی در تلاش است با فراهم کردن امکان خرید مستقیم برای مشتریان، به رفاه حال آن ها کمک کرده و قدرت خرید افراد را افزایش دهد. به همین دلیل است که این مرکز پخش شامپو به یکی از محبوب ترین برندها در بازار شامپو تهران و شهرستان ها تبدیل شده است.

خرید عمده و بدون واسطه شامپو از کارخانه از سراسر ایران
خرید عمده و بدون واسطه شامپو از کارخانه از سراسر ایران

خرید عمده شامپو برای صادرات به عراق، افغانستان و سایر کشورها…

توزیع کنندگان انواع شامپو می توانند برای خرید عمده شامپو و صادر کردن آن به کشورهای دیگر از جمله عراق، افغانستان و… روی شرکت واشی حساب کنند.

این شرکت روزانه بیشتر از 100 تن شامپو و مواد شوینده را تولید می کند و پتانسیل خوبی برای صادر کردن محصولات به خارج از کشور دارد.

صادرات انواع مختلفی از شامپو عمده من جمله شامپو سر، شامپو بدن، شامپو کارواش و غیره در این کارخانه همواره با تضمین کیفیت در اختیار کشورهایی چون عراق، پاکستان، افغانستان، روسیه، عمان، قطر و … قرار می گیرد و به خوبی توانسته رضایت آنها را به خود جلب کند.

همچنین، مناسب و مقرون به صرفه بودن قیمت شامپو فله ای و به صورت کلی قیمت عمده تمام مواد شوینده ها از دیگر دلایلی است که توزیع کنندگان می توانند شرکت تولیدی واشی را برای خرید عمده شامپو های مورد نیازشان و صادرات آن ها به خارج از کشور انتخاب کنند.

تولید و فروش عمده شامپو در مجموعه واشی با بهترین کیفیت و بسته بندی ممکن صورت می گیرد و تا کنون توانسته رضایت تمام مشتریان خود را جلب کند. در پایان جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات مورد نیاز خود می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان فروش شرکت واشی تماس بگیرید.

(عباسی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره تماس: 989122524942+
واتساپ واتس‌اپ: کلیک کنید
تلگرام تلگرام: کلیک کنید
اینستاگرام اینستاگرام: کلیک کنید
ایمیل پست الکترونیکی: info@washee.ir

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

به این مقاله در جهت بهبود آن، امتیاز دهید

5 / 5. تعداد رأی: 1

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *