بزرگترین تولید کننده شامپو ایرانی ممتاز و درجه یک

144
بزرگترین تولید کننده شامپو ایرانی ممتاز و درجه یک

بزرگترین تولید کننده شامپو ایرانی ممتاز و درجه یک


امروز تصمیم داریم شما را با بزرگترین تولید کننده شامپو در کشور آشنا کنیم که تمام شرکت ها و سازمان ها، تاجران و حتی خانواده ها می توانند انواع شامپو مورد نیاز خود را از آن خریداری کنند. شامپو یکی از مهم ترین مواد شوینده مصرفی است و انواع مختلفی دارد که هر کدام از انواع این محصول برای کاربردهای خاص استفاده می شوند. به همین دلیل خرید شامپو از کارخانه های معتبر متقاضیان زیادی دارد. همراه ما باشید!

تماس با واحد فروش واشی

معرفی بزرگترین تولید کننده شامپو در کشور و سایر محصولات آن

کارخانه مواد شوینده واشی، بزرگترین تولید کننده شامپو و سایر مواد شوینده در ایران است و سابقه زیادی در این زمینه دارد. این کارخانه به جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا مجهز شده و برای تولید انواع شامپو و مواد شوینده از بهترین و با کیفیت ترین متریال استفاده می کند. همچنین پرسنل این مجموعه، همگی متخصصین ماهر و مجربی هستند که با دقت کامل به خط تولید محصولات این کارخانه نظارت دارند.

جالب است بدانید تنوع محصولات این کارخانه به قدری بالاست که به خوبی نیازهای تمام افراد را برطرف می کند. این مجموعه روزانه بیش از 100 تن مواد شوینده تولید می کند و به خوبی نیاز بازارهای داخلی و خارجی را تامین خواهد کرد که در ادامه اطلاعات بیشتری در خصوص این مجموعه به شما ارائه خواهیم داد.

معرفی بزرگترین تولید کننده شامپو در کشور و سایر محصولات آن
معرفی بزرگترین تولید کننده شامپو در کشور و سایر محصولات آن

تولید کننده شامپو های متنوع مناسب مصارف مختلف

یکی از مهم ترین مواردی که کارخانه واشی را به بهترین و بزرگترین تولید کننده شامپو ایرانی تبدیل کرده است، تولید محصولات متنوع و در عین حال با کیفیت است. به این ترتیب مشتریان می توانند تمام شامپوهای مورد نیاز خود برای کاربردهای مختلف را از همین کارخانه سفارش دهند.

برخی از مهم ترین انواع شامپوهای تولید شده در کارخانه واشی عبارتند از:

  • شامپو سر
  • شامپو بدن
  • شامپو هتلی و استخری
  • شامپو فرش و مبل
  • شامپو کارواش

همانطور که ملاحظه می کنید، با توجه به تنوع بالای شامپو های این تولید کننده شامپو و مواد شوینده، تمام ارگان ها و سازمان های مختلف من جمله فروشگاههای پخش عمده و فروشگاههای زنجیره ای و … می توانند برای خرید شامپو عمده برحسب نیاز خود از این مجموعه اقدام نمایند.

بزرگترین تولید کننده شامپو در انواع متنوع مناسب مصارف مختلف
بزرگترین تولید کننده شامپو در انواع متنوع مناسب مصارف مختلف

تولید کننده شامپو ارزان قیمت و مرغوب

تولید انواع شامپو در کارخانه واشی با مواد اولیه مرغوب انجام می شود. همچنین روند تولید این محصولات براساس آخرین استانداردهای روز دنیا است. به همین دلیل کیفیت شامپوهای تولید شده در این مجموعه بی نظیر است و تمام انتظارات مشتریان را برآورده خواهد کرد.

کیفیت و مرغوبیت محصولات واشی به قدری بالاست که توانسته توجه بازارهای خارجی را هم به خود جلب کند. در واقع تولید شامپو صادراتی ایرانی توسط این کارخانه، اثباتی بر کیفیت و مرغوبیت محصولات آن می باشد.

شما هم می توانید برای خرید شامپو صادراتی ایرانی با کیفیت و ممتاز از بزرگترین تولید کننده شامپو، با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

تولید کننده شامپو ارزان قیمت و مرغوب
تولید کننده شامپو ارزان قیمت و مرغوب

مقایسه قیمت محصولات بزرگترین شرکت تولید شامپوی کشور با سایر تولید کنندگان

یکی دیگر از مهم ترین برتری های شرکت واشی و نکاتی که این شرکت را به بزرگترین تولید کننده شامپو تولید کرده است، ارزانتر بودن قیمت شامپو عمده در این مجموعه است. محصولات این کارخانه با وجود کیفیت بسیار بالایی که دارند، اما با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه به مشتریان عرضه می شوند. این در حالی است که قیمت مواد شوینده عمده تولید کنندگان دیگر با کیفیت مشابه و حتی کمتر از کیفیت محصولات واشی بسیار بالاتر است.

در واقع شرکت واشی سعی دارد با ارائه محصولات با کیفیت و ارزان، قدرت خرید افراد را افزایش داده و به همه کسب و کارهای کوچک و بزرگ کمک کند بتوانند مواد شوینده مورد نیاز خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب بخرند. صاحبان هتل ها و مسافرخانه ها، استخرها، کارواش ها، قالیشویی ها و… می توانند برای خرید شامپو از کارخانه واشی به صورت عمده و با همان قیمت مواد شوینده درب کارخانه اقدام کنند.

در صورت خرید عمده شامپو از این مجموعه، افراد می توانند در وقت و هزینه های خود به مقدار قابل توجهی صرفه جویی کنند و محصولاتشان را در محل مورد نظر تحویل بگیرند، این یک نکته مثبتی است که در بسیاری از کارخانجات شامپو و شوینده دیده نمی شود.

مقایسه قیمت محصولات بزرگترین شرکت تولید شامپوی کشور با سایر تولید کنندگان
مقایسه قیمت محصولات بزرگترین شرکت تولید شامپوی کشور با سایر تولید کنندگان

کارخانه تولید انواع شامپو در حجم های مختلف

جالب است بدانید تولید انواع شامپو در کارخانه شامپو واشی در حجم های مختلف صورت می گیرد. این مجموعه شامپوهای خود را هم در بطری های کوچک و بزرگ و هم به صورت گالنی بسته بندی کرده و به فروش می رساند. به این ترتیب مشتریان می توانند مطابق با نیاز خود، بهترین انتخاب را داشته باشند.

لازم به ذکر است که حجم محصولات، روی قیمت شامپو عمده نیز تاثیر میگذارد. یعنی اگر شما شامپوهایی در بسته بندی گالنی بخواهید، قیمت نهایی آن ها از قیمت عمده شامپو هتلی کوچک ارزان تر است. اما با این حال قیمت عمده تمام محصولات واشی همواره به صورت رقابتی عرضه می‌شوند.

پس با خیال راحت می توانید خریدتان را ثبت کرده و از کیفیت محصولات و خدمات واشی لذت ببرید. فراموش نکنید که برای این شرکت، رضایت مشتریان حرف اول را می زند و هدف این مجموعه برآورده کردن انتظارات شما مشتریان عزیز است.

تولید و فروش عمده شامپو در حجم های مختلف
تولید و فروش عمده شامپو در حجم های مختلف

شرکت تولید و صادرات شامپو به کشور های مختلف با شرایط ویژه

همانطور که در بخش های قبلی هم اشاره کردیم، کارخانه واشی به عنوان بزرگترین تولید کننده شامپو در ایران، بخشی از تولیدات خود را به کشورهای دیگر صادر می کند. فروش شامپو صادراتی ایرانی در این کارخانه با شرایط ویژه انجام خواهد شد. پایین بودن هزینه های حمل و نقل یکی از مهم ترین شرایط ویژه این کارخانه برای صادرات محصولات شوینده است.

از طرفی دیگر، قیمت مواد شوینده درب کارخانه چه برای فروش در بازارهای داخلی و چه برای عرضه در بازارهای خارجی یکسان است و تاجران می توانند با قیمتی مقرون به صرفه از خدمات صادرات محصولات شوینده این مجموعه بهره مند شوند.

تولید و فروش عمده شامپو در حجم های مختلف
تولید و فروش عمده شامپو در حجم های مختلف

خرید عمده شامپو و انواع مواد شوینده از تولید کننده

از جمله خدمات دیگری که واشی به عنوان کارخانه شامپو در ایران برای رفاه حال مشتریان خود ارائه می دهد، فراهم کردن امکان خرید شامپو از کارخانه به صورت عمده برای تمام مشتریان است. تمام افراد می توانند انواع شامپو و دیگر مواد شوینده مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از کارخانه واشی خریداری کنند.

همانطور که می دانید، قیمت شامپو و مواد شوینده درب کارخانه نسبت به بازار بسیار ارزان تر است؛ چرا که در این صورت تمامی واسطه ها و هزینه های جانبی مربوط به آن ها حذف خواهد شد.

در پایان شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها و خرید عمده شامپو و مواد شوینده از بزرگترین تولید کننده شامپو و دیگر مواد شوینده کشور، با شماره های زیر تماس بگیرید و با کارشناسان فروش شرکت ارتباط برقرار کنید.

(عباسی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره تماس: 989122524942+
واتساپ واتس‌اپ: کلیک کنید
تلگرام تلگرام: کلیک کنید
اینستاگرام اینستاگرام: کلیک کنید
ایمیل پست الکترونیکی: info@washee.ir

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

به این مقاله در جهت بهبود آن، امتیاز دهید

0 / 5. تعداد رأی: 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *