بهترین قیمت شامپو بدن گالنی در سال 1403

118
بهترین قیمت شامپو بدن گالنی در سال 1403

بهترین قیمت شامپو بدن گالنی در سال 1403


شامپو بدن، از شوینده هایی است که بیشترین کاربرد را برای شست و شوی بدن دارد و جایگزین بسیار مناسبی برای شوینده های قدیمی است. از این رو اطلاع از قیمت آن اهمیت بسیاری دارد که ما در این نوشتار قصد داریم شما را با قیمت شامپو بدن گالنی آشنا سازیم و اطلاعاتی را در خصوص لیست قیمت شامپو بدن در کارخانه و غیره آشنا سازیم.

تماس با واحد فروش واشی

قیمت شامپو بدن گالنی در کارخانه

بسیاری از شرکت ها، فروشگاه های شوینده و بهداشتی و حتی تاجران در کشور های مختلف، برای تامین نیاز خود به دنبال تولید کننده ای هستند که بتوانند شامپو گالنی را از آن، آن هم با بهترین قیمت ممکن تهیه کنند.

همانطور که می‌دانید در ایران شرکت های مختلفی شامپو بدن را به تولید می‌رسانند که کیفیت و قیمت هر کدام آنها با یکدیگر متفاوت بوده و در این میان یکی از برترین شرکت های ایرانی در زمینه تولید شامپو بدن و انواع دیگر شامپو ها و مواد شوینده ها شرکت واشی است که در این صنعت سالها نامدار بوده و هست.

این شرکت علاوه بر کیفیت بالای محصولات جهت حمایت از مشتریان محصولات خود را با قیمت زیر بازار یعنی همان قیمت شامپو بدن گالنی در کارخانه در اختیار مشتریان قرار می دهد که در مقایسه با سایر تولید کنندگان قیمت و کیفیت بسیار مطلوبی دارد.

همچنین با وجود تنوع در حجم شامپو های بدن این کارخانه، امکان خرید عمده شامپو بدن 4 لیتری، 10 لیتری، 20 لیتری و … از شرکت واشی وجود دارد که با توجه به نیاز خود می‌توانید نسبت به تهیه حجم مورد نظر خود اقدام کنید.

قیمت شامپو بدن گالنی در کارخانه
قیمت شامپو بدن گالنی در کارخانه

دلایل استفاده از شامپو بدن

شاید شما هم جز آن دسته از افرادی باشید که خرید شامپو بدن را امری بیهوده می پندارید و هنوز هم از شوینده های قدیمی نظیر صابون استفاده می کنید. اما بهتر است که بدانید استفاده از صابون می تواند چربی پوست را کاملا از بین ببرد و عوارضی نظیر خشکی پوست، خارش، جوش و غیره را برای شما به همراه داشته باشد. از این رو بهتر است که نسبت به مصرف صابون تجدید نظر کنید.

چرا که به دلیل اینکه شامپو بدن همانند صابون چربی پوست را به طور کامل از بین نمی‌برد و بر خلاف آن، به لطافت پوست نیز کمک شایانی می‌کند.

شامپو بدن گالنی
شامپو بدن گالنی

قیمت شامپو بدن گالنی مرغوب

از بهترین راه هایی که شما می توانید با بهترین قیمت شامپو بدن گالنی را خریداری کنید، خرید عمده از کارخانه به صورت مستقیم است که همین امر می تواند در کاهش قیمت شامپو بدن گالنی تاثیر گذار باشد.

قیمت این شوینده با توجه به کاربردهای مختلفی که دارد متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع شامپو ( شامپو سر، شامپو بدن، شامپو فرش، شامپو کارواش و غیره)
  • حجم شامپو
  • برند تولید کننده
  • غلظت و کیفیت

با این اوصاف شما می توانید با توجه به نیاز و نوع مصرف خود شامپویی با کیفیت بالا و قیمتی منطقی را از شرکت واشی خریداری کنید.

قیمت و خرید شامپو بدن گالنی مرغوب
قیمت و خرید شامپو بدن گالنی مرغوب

ارزانترین قیمت پخش شامپو بدن گالنی در ایران

اگر برای شما قیمت شامپو بدن گالنی اهمیت بسیار زیادی دارد و در زمان خرید به آن توجه می کنید، به ما شما این مژده را می دهیم که در کارخانه واشی شما می توانید ارزانترین قیمت پخش شامپو بدن گالنی در ایران را تهیه کنید.

عوامل مختلفی هستند که می توانند در قیمت نهایی محصول به صورت مستقیم تاثیر بگذارند که از مهم ترین آن ها می توان به وجود واسطه ها اشاره کرد.

اما در کارخانه واشی شما دیگر نشانی از واسطه ها نمی بینید. زیرا این کارخانه محصولات خود را به صورت مستقیم در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. از همین رو لیست قیمت شامپو بدن در کارخانه واشی در مقایسه با دیگر شرکت ها کمتر است.

ارزانترین قیمت پخش شامپو بدن گالنی در ایران
ارزانترین قیمت پخش شامپو بدن گالنی در ایران

خرید شامپو بدن گالنی به صورت عمده با قیمت ویژه

کارخانه واشی از جمله تولید کننده های برتر مواد شوینده در کشور است که در زمینه تولید و پخش شامپو بدن گالنی عمده تخصص بالایی دارد و به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه مواد شوینده در این شرکت بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. یعنی شما می توانید با بهترین قیمت شامپو بدن گالنی را تهیه نمایید.

کیفیت بالا، قیمت مناسب موجب شده است برند واشی از رقبای خود که در این زمینه فعالیت می‌‌کنند و پخش شامپو بدن 10 لیتری و دیگر حجم ها را انجام می‌دهند، پیشی بگیرد.

جهت خرید شامپو بدن گالنی به صورت عمده با قیمت ویژه از کارخانه واشی شما می توانید به صورت مستقیم با مشاوران فروش این مجموعه ارتباط برقرار کنید و برای این کار کافی است که با شماره هایی که در پایان این مقاله درج شده است به صورت مستقیم با واحد فروش واشی ارتباط برقرار کنید.

خرید شامپو بدن گالنی به صورت عمده با قیمت ویژه
خرید شامپو بدن گالنی به صورت عمده با قیمت ویژه

قیمت شامپو بدن گالنی در حجم های متنوع

همانطور که در بخش های قبل هم اشاره کردیم، قیمت شامپو بدن گالنی در کارخانه واشی با توجه به کیفیت بالا و قدرت پاک کنندگی بالایی که دارند، بسیار مناسب است و شما می توانید با اندکی تحقیق در صفحات اجتماعی لیست قیمت شامپو بدن در کارخانه واشی را با دیگر شرکت ها بررسی کنید و خود متوجه می شوید که در این کارخانه قیمت ها بسیار مقرون به صرفه است.

تولیدات شامپو در حجم های متنوع منجر شده است این کارخانه برای نیاز افراد با هر میزان مصرفی که دارند محصولی داشته باشد و آن ها در خرید خود دچار مشکل نشوند. برای نمونه این کارخانه شامپو های خود را در حجم های متنوعی چون شامپو بدن 10 لیتری و شامپو بدن 4 لیتری و همچنین شامپو بدن 20 لیتری تولید و بسته بندی کرده است.

(عباسی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره تماس: 989122524942+
واتساپ واتس‌اپ: کلیک کنید
تلگرام تلگرام: کلیک کنید
اینستاگرام اینستاگرام: کلیک کنید
ایمیل پست الکترونیکی: info@washee.ir

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

به این مقاله در جهت بهبود آن، امتیاز دهید

0 / 5. تعداد رأی: 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *