بهترین قیمت عمده مایع ظرفشویی 20 لیتری کشور + خرید از کارخانه

57
بهترین قیمت عمده مایع ظرفشویی 20 لیتری کشور

بهترین قیمت عمده مایع ظرفشویی 20 لیتری کشور


بی تردید یکی از دغدغه های رستوران ها و هتل ها، خرید عمده مایع ظرفشویی 20 لیتری در حجم زیاد و با هزینه مقرون به صرفه است. از همین رو، می توان گفت خرید عمده مواد شوینده گالنی به دلیل قیمت پایین و حجم مناسبی که دارد گزینه ایده آلی برای صرفه جویی در هزینه های این مراکز محسوب می‌شود.

تماس با واحد فروش واشی

اگر شما هم دنبال خرید عمده چنین مواد شوینده ای باشید، شاید این سؤال برایتان مطرح شود که از کجا مایع ظرفشویی گالن 20 لیتری بخرید؟ در ادامه مقاله، شما را با یکی از بهترین مراکز تولید و پخش مایع ظرفشویی آشنا میکنیم، تا با خیال راحت بتوانید به صورت مستقیم از این کارخانه مایع ظرفشویی عمده در حجم بالا خریداری کنید. همچنین توضیحاتی مهم در مورد قیمت عمده مایع ظرفشویی 20 لیتری نیز در اختیارتان قرار خواهیم داد.

خرید عمده مایع ظرفشویی 20 لیتری

مایع ظرفشویی گالنی به دلیل حجم بالا و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد، در میان سایر محصولات شوینده ظروف، بسیار پرطرفدار شده است. اما این نکته را فراموش نکنید که اگر به دنبال خرید عمده مایع ظرفشویی 20 لیتری هستید، باید به کیفیت و برند محصول توجه کنید.

برای مثال مایع ظرفشویی 20 لیتری واشی غلظت خوبی داشته و تنها با چند قطره از آن به خوبی تمامی چربی ها و لکه ها را پاک کرده و به آسانی نیز با آب شسته می شود.

در حقیقت، در تولید مایع ظرفشویی باید از موادی استفاده شود که علاوه بر غلظت مناسب و قدرت بالا برای پاک کنندگی، به پوست دست آسیب نزند.

به طور کلی، خرید عمده و گالنی مایع ظرفشویی از روش‌های مختلفی انجام می شود. یکی از این راه ها، خرید از سایت های معتبر فروش محصولات شوینده است. همچنین می‌توانید از سایت کارخانه تولید‌ کننده یا تماس تلفنی با کارشناسان بخش فروش شرکت، سفارش خود را ثبت کنید.

مایع ظرفشویی گالن 20 لیتری

یکی از مواد شوینده پر کاربرد که علاوه بر مصارف خانگی در بسیاری از مشاغل نیز کاربرد فراوانی دارد مایع ظرفشویی است. این محصول در حجم های مختلف 500 گرم تا 20 لیتر و با رایحه های متنوعی در بازار موجود است. در سال های اخیر نیز برند‌های متعددی اقدام به تولید و عرضه انواع مایع ظرفشویی کرده اند که هر کدام فرمولاسیون، کیفیت و بسته بندی متفاوتی دارند.

جالب است بدانید که با توجه به قیمت به صرفه تر، افراد بسیاری تمایل به خرید عمده مایع ظرفشویی 20 لیتری دارند. از همین رو، این نکته را در نظر داشته باشید که بهتر است از برندی این محصول را خریداری کنید که در روند تولید مایع ظرفشویی از استاندار‌های روز دنیا استفاده کرده و با کیفیت ترین محصول را با مناسب ترین قیمت تولید می کند. در ادامه، شما را با یک شرکت معروف در این حوزه آشنا خواهیم کرد.

معرفی مرکز خرید عمده مایع ظرفشویی 20 لیتری در ایران

«شرکت واشی» یکی از بهترین و معتبرترین تولید‌ کنندگان انواع مواد شوینده و بهداشتی و صابون در ایران محسوب شده که با تکیه بر دانش پرسنل حرفه ای و متخصص خود و به کارگیری دستگاه های روز دنیا توانسته است به صورت روزانه حدود 100 تن مواد شوینده را تولید و روانه بازار کند.

یکی از محصولات پرفروش این مجموعه که علاوه بر کیفیت بسیار بالا، قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد، مایع ظرفشویی گالن 20 لیتری است. در حقیقت، قیمت عمده مایع ظرفشویی 20 لیتری در این کارخانه نسبت به سایر مراکز تولید و پخش مواد شوینده ارزان تر است. واشی به عنوان یک شرکت تولیدی موفق در صنعت ساخت مواد شوینده، تمرکز خود را بر ارائه محصولات با کیفیت، ایمن، دوستدار محیط‌زیست و ارزان قرار داده تا رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را به همراه داشته باشد.

از آنجایی که این کارخانه از مرغوب ترین مواد اولیه در کنار فرمولاسیونی پیشرفته برای تولید محصولات خود استفاده می کند، به جرات می توان گفت اکثر افرادی که به دنبال خرید عمده مایع ظرفشویی 20 لیتری هستند شرکت واشی را برای خرید عمده مواد شوینده مورد نظرشان انتخاب می‌کنند. به همین دلیل، شما نیز میتوانید با اطمینان از کیفیت محصولات واشی و همچنین قیمت مایع ظرفشویی 20 لیتری با خیال راحت خرید خود را به صورت مستقیم از کارخانه انجام دهید.

قیمت عمده مایع ظرفشویی 20 لیتری چقدر است؟

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، خرید مایع ظرفشویی به صورت عمده و در حجم های بالا برای مشاغلی همچون آشپزخانه ها، کافی شاپ ها و رستوران ها بسیار اهمیت دارد. از طرفی، قیمت عمده مایع ظرفشویی 20 لیتری عامل مهمی است که این کسب و کار‌ها باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

به طورکلی، قیمت عمده مایع ظرفشویی 20 لیتری به عوامل مختلفی همچون کیفیت، غلظت، برند، بسته بندی، قدرت لکه زدایی، نوسانات بازار و سایر موارد بستگی دارد که در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم.

میزان عرضه و تقاضای بازار نیز یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در قیمت مایع ظرفشویی 20 لیتری است. به گونه ای که اگر میزان تولید این محصول نسبت به تقاضای موجود کمتر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند. این نکته را در نظر داشته باشید که چنانچه تصمیم به خرید عمده مایع ظرفشویی 20 لیتری داشته باشید، می توانید روی کیفیت و قیمت عمده مواد شوینده شرکت واشی حساب کنید.

قیمت عمده مایع ظرفشویی 20 لیتری چقدر است؟
قیمت عمده مایع ظرفشویی 20 لیتری چقدر است؟

عوامل مؤثر بر قیمت مایع ظرفشویی 20 لیتری چیست؟

بسیاری از افراد علاوه بر در نظر گرفتن کیفیت محصول، هدفشان از خرید عمده مایع ظرفشویی 20 لیتری، پرداخت هزینه کمتر خواهد بود. ممکن است صاحب یک رستوران، کترینگ یا یک فروشنده خرد بوده و به دنبال تهیه این محصول باشید، اما آیا می دانید دقیقا چه عواملی در قیمت مایع ظرفشویی گالنی تأثیرگذار هستند. در ادامه، به طور مختصر به بررسی این عوامل می پردازیم:

میزان قدرت پاک کنندگی و چربی زدایی مایع ظرفشویی

مهم‌ترین عامل تأثیرگذار بر روی قیمت عمده مایع ظرفشویی 20 لیتری یا در حجم های دیگر، کیفیت محصول و قدرت پاک کنندگی آن برای پاک کردن انواع چربی ها و آلودگی ها از ظروف است، چراکه اگر میزان چربی زدایی آن کم باشد، مصرف مایع ظرفشویی شما افزایش خواهد یافت. از طرفی، اگر حاوی گلیسیرین باشد، به پوست دستتان در زمان شستشو آسیب نمی‌‍زند.

بسته بندی و حجم مایع ظرفشویی

به طور کلی هر چه حجم بسته بندی بزرگتر باشد یا به صورت عمده خریداری شود، قیمت آن کمتر خواهد بود. به عنوان مثال خرید عمده مایع ظرفشویی 20 لیتری، قطعا قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به بسته بندی های کوچکتر دارد.

برند تولید کننده مایع ظرفشویی

کارخانه‌های متعددی اقدام به تولید انواع محصولات شوینده می‌کنند که هرکدام کیفیت و قیمت متفاوتی دارند. درواقع، شما باید به برند تولیدکننده توجه داشته باشید تا محصولی باکیفیت و اصلی را بخرید. از طرفی، اگر به طور مستقیم و بدون واسطه خرید عمده خود را از کارخانه انجام دهید، قطعاً قیمت بسیار مناسب تری پرداخت خواهید کرد.

از کجا مایع ظرفشویی گالن 20 لیتری را با بهترین قیمت بخریم؟
از کجا مایع ظرفشویی گالن 20 لیتری را با بهترین قیمت بخریم؟

از کجا مایع ظرفشویی گالن 20 لیتری را با بهترین قیمت بخریم؟

«شرکت واشی» مایع ظرفشویی و سایر مواد شوینده خود را در حجم های متنوع تولید و بسته بندی می کند تا مشتریان بتوانند مایع ظرفشویی گالنی و یا حجم های کوچکتر را نیز به راحتی و با توجه به نیاز خود خرید کنند. مایع ظرفشویی گالن 20 لیتری در شرکت واشی با روش های مدرن و به کمک پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا تولید میشود. این محصول علاوه بر قدرت پاک کنندگی بالا، دارای رایحه های خوش بو و لطیف است.

از طرفی، این امکان فراهم شده است تا خرید عمده مایع ظرفشویی 20 لیتری را به صورت مستقیم و بدون واسطه را از کارخانه واشی انجام دهید. برای این منظور، کافی است با کارشناسان فروش شرکت از طریق راه های ارتباطی زیر تماس بگیرید و قیمت عمده مایع ظرفشویی 20 لیتری را جویا شوید. اگر سؤالی درمورد شرایط فروش و نحوه ارسال محصولات دارید، میتوانید از کارشناسان شرکت واشی بپرسید. این مجموعه تمامی سفارشات را در سریع ترین زمان به هر نقطه از کشور به وسیله باربری ها ارسال خواهد کرد.

(عباسی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره تماس: 989122524942+
واتساپ واتس‌اپ: کلیک کنید
تلگرام تلگرام: کلیک کنید
اینستاگرام اینستاگرام: کلیک کنید
ایمیل پست الکترونیکی: info@washee.ir

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

به این مقاله در جهت بهبود آن، امتیاز دهید

0 / 5. تعداد رأی: 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *