تولید کننده بهترین مایع لباسشویی با قیمت ارزان + تلفن

34
تولید کننده مایع لباسشویی

تولید کننده مایع لباسشویی


«شرکت واشی» یک تولید کننده مایع لباسشویی و انواع محصولات شوینده و بهداشتی است که با سال‌ها تجربه توانسته است محصولات متنوعی را در طیف های مختلف تولید و روانه بازار کند.

تماس با واحد فروش واشی

واشی در کنار کیفیت عالی محصولات خود، همواره به قیمت رقابتی و مناسب تأکید فراوان داشته است. هدف واشی ارائه یک محصول کامل در تمام زمینه ها است؛ به طوری که به شکلی عالی و مناسب پاسخگوی خواسته تمام مشتریان و خریداران باشد.

واشی در تلاش است تا هر محصول بتواند کاملترین معیارهای ممکن جهت انتخاب توسط مشتریان و مصرف کنندگان را داشته باشد و به همین دلیل نیز بر تنوع، کیفیت، قیمت و امکان رقابت با برندهای مطرح بازار تأکید گسترده ای دارد. در این مطلب، به بررسی انواع مایع لباسشویی های این شرکت میپردازیم.

آشنایی با شرکت تولید مایع لباسشویی واشی

واشی به عنوان تولید کننده مایع لباسشویی، علاوه بر کیفیت بالای محصولات تولیدی خود، به تنوع سبد محصولاتی و پاسخگویی به نیازهای مختلف اندیشیده است. به همین دلیل، مایع های لباسشویی واشی در حجم های مختلفی در دسترس قرار دارند. هر کدام از محصولاتی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم، به دلیل تنوع در حجم خود، مناسب استفاده در زمینه های مختلفی هستند. نیاز شما چه خانگی باشد و چه کارگاهی و یا حتی صنعتی، به سادگی هر چه تمام تر قابل رفع خواهد بود.

از آنجایی که این محصولات مستقیماً با فرایند شستشوی لباس ها سروکار دارند و اکثر لباس‌ها حساسیت بالایی دارند، شرکت تولید کننده مایع لباسشویی واشی، در تولید این نوع مواد شوینده دقت و حساسیت بالایی در نظر گرفته است. بدین ترتیب، علاوه بر حفظ بافت و کیفیت لباس، می‌توان به کیفیت و پاک‌کنندگی بسیار بالایی دست یافت.

کارخانه تولید مایع لباسشویی واشی با استفاده از برترین فناوری‌های روز دنیا و همچنین با بهره گیری از دانش تخصصی برترین متخصصان جوان کشور توانسته است به این هدف مهم دست یابد تا همواره رضایت مشتریان را کسب کند. کارخانه مایع لباسشویی واشی از جدیدترین و بروزترین تجهیزات ممکن استفاده می‌کند تا بالاترین کیفیت و کارایی ممکن را ارائه دهد.

در کنار کیفیت و تنوع محصولات، واشی همواره بر روی قیمت محصولات تولیدی خود نیز تأکید زیادی داشته و در تلاش است تا تمام فاکتورهای لازم برای یک محصول برتر را با ارائه یک قیمت رقابتی، عرضه کند. تولید مایع لباسشویی نیازمند تخصص و تجربه بالایی است که شرکت مایع لباسشویی واشی به خوبی توانسته است به این خواسته مشتریان خود جامه عمل بپوشاند.

مایع لباسشویی واشی، یک انتخاب برای همه
مایع لباسشویی واشی، یک انتخاب برای همه

مایع لباسشویی 1300 گرم واشی

مایع لباسشویی 1300 گرمی واشی یکی از محصولات پرمصرف و محبوب این تولید کننده مایع لباسشویی است که برای شستو‌شوی انواع لباس ها مناسب خواهد بود.

حجم 1300 گرمی این محصول برای استفاده چندین و چند باره کاملاً کافی است و بسته به حجم لباس های خود می توانید بارها از آن استفاده کنید. این محصول همچنین با یک بر چسب قیمتی مناسب و رقابتی عرضه شده است که ارزش خرید آن را بیش از پیش خواهد کرد.

مایع لباسشویی 1300 گرمی واشی به صورت بسته 8 عددی در یک کارتن عرضه می‌شود و علامت استاندارد و سیب سلامت آن مهر تأییدی بر کیفیت آن خواهد بود.

کیفیت و رایحه خوش این محصول سبب می‌شود که تا مدت ها همچنان به استفاده از آن به عنوان شوینده اصلی لباس‌های خود بپردازید.

این محصول توانسته است رضایت بالایی را در میان مشتریان کسب کند که این دستاورد مهم حاصل تلاش‌های بی‌وقفه واشی برای کنار زدن سایر تولید کنندگان مایع لباسشویی است.

مایع لباسشویی 2700 گرم واشی

مایع لباسشویی 2700 گرمی واشی یکی از محصولات محبوب و پرطرفدار این شرکت است که برای مصارف طولانی تر در خانه مناسب است. این محصول برای شستشوی تمام انواع لباس ها مناسب است و قدرت پاک کنندگی بالایی را به شما ارائه خواهد داد. حجم 2700 گرمی این محصول برای افرادی که خواهان مایع لباسشویی بیشتر و با حجم بالاتر هستند کاملاً مناسب است.

این محصول با قیمتی بسیار عالی عرضه شده است که ارزش خرید آن را بیش از پیش خواهد کرد. همچنین در تمام زمینه ها، قابلیت رقابت با محصولات مطرح بازار را دارد و مشتریان همواره از آن رضایت زیادی داشته و یک شستشوی عالی را تجربه کرده اند. واشی به عنوان یک تولید کننده مایع لباسشویی، این محصول تخصصی را با فراهم آوردن تمام فاکتورهای مورد نیاز برای یک شوینده لباس کاملاً عالی ارائه کرده است.

مایع لباسشویی 4 لیتری واشی

مایع لباسشویی 4 لیتری واشی مناسب برای مصارف خانگی و غیرخانگی است که برای شستشوی لباس به دفعات متعدد مناسب است. عمده مصرف این محصول در خشکشویی ها یا به طور کلی در محیط هایی است که همواره حجم زیادی لباس در آن برای شستشو انباشته شده است.

کیفیت بالای این محصول در پاکسازی و لکه بری، تضمین دهنده یک تمیزی طولانی مدت برای تمام لباس ها می باشد. عطر و بوی این مایع لباسشویی نیز ماندگاری بالایی دارد و به همین دلیل بوی نامطبوع لباس ها، چه قبل و چه بعد از شستشو از بین خواهد رفت. بنابر این، بابت این موضوع نیز نگرانی خاصی نخواهید داشت.

مایع لباسشویی 10 لیتری واشی

مایع لباسشویی 10 لیتری واشی به عنوان یکی از محصولات مهم این تولید کننده مایع لباسشویی، جهت مصارف بسیار زیاد در محیط های مختلف کارگاهی یا صنعتی تولید شده است و به دلیل قیمت مناسب آن، بی شک یک گزینه عالی برای استفاده طولانی مدت خواهد بود. این محصول می‌تواند تضمین کننده کیفیت بالایی برای مصارف نیمه صنعتی و محیط های کارگاهی نیز باشد.

حجم 10 لیتری مایع لباسشویی تولید شده توسط واشی، باعث می‌شود تا مدت ها بتوانید بدون مشکل از آن استفاده کنید و کیفیت و ماندگاری بالایی از آن شاهد باشید. مایع لباسشویی 10 لیتری واشی نیز دارای علامت استاندارد است و سیب سلامت آن، مهر تأییدی بر کیفیت آن خواهد بود.

این محصول برای مصارفی همچون بیمارستان، خشک شویی یا هر محیطی که در آن شستشوی لباس‌ها بسیار زیاد است کاملاً کافی و مناسب خواهد بود و چالش‌های محصولات کم حجم‌تر را نخواهد داشت.

مایع لباسشویی 20 لیتری واشی

مایع لباسشویی 20 لیتری واشی با هدف پاسخگویی به مصارف بسیار زیاد تولید شده است و می‌تواند یک راه حل اساسی برای کسانی باشد که همواره حجم مصرفی آن‌ها زیاد است. حجم خالص 18 لیتری این محصول می‌تواند به شما کمک کند که تا مدت زمان طولانی نیازی به خرید مجدد نداشته باشید و با این کار در هزینه‌های بلندمدت خود صرفه‌جویی به‌عمل آورید.

کیفیت بالای این محصول در پاکسازی و لکه‌بری، تضمین‌دهنده ارائه کیفیت و تمیزی طولانی‌مدت برای تمام لباس‌های شماست. عطر و بوی این مایع لباسشویی نیز ماندگاری بالایی دارد و رایحه خوش بوی آن می‌تواند شما را به استفاده دائمی از این محصول ترغیب کند.

این محصول را باید به نوعی گل سرسبد مایع لباسشویی واشی دانست، زیرا نسبت حجم به قیمت آن بسیار راضی‌کننده و به‌صرفه خواهد بود و بدین ترتیب با یکبار خرید آن می‌توانید صرفه جویی بسیار زیادی در هزینه های خود داشته باشید.

مزیت های شرکت تولید کننده مایع لباسشویی واشی

شرکت واشی تولید کننده مایع لباسشویی به صورت تخصصی و در حجم های مختلف است. این شرکت تولید مایع لباسشویی ایرانی با تکیه بر سال ها تجربه‌ی تولید و حضور مستقیم در بازار کشور و سایر کشورهای مختلف، توانسته است نقشی اساسی در برآورده کردن نیاز کشور به محصولات شوینده و بهداشتی ایفا کند. در ادامه مطلب، به برخی از مهم‌ترین مزیت‌های این شرکت و دلایل خرید محصولات آن می‌پردازیم:

امکان خرید مستقیم و بدون واسطه

متاسفانه سیستم واسطه گری در کشور سبب شده است تا قیمت محصول نهایی در دست فروشنده و مصرف کننده بسیار بیشتر از میانگین قیمت واقعی محصول باشد و همین امر به نارضایتی اکثر خریداران دامن زده است. به همین دلیل این کارخانه تولید مایع لباسشویی یعنی واشی، سالهاست امکان خرید مستقیم و بدون واسطه را برای مشتریان خود محیا کرده است و این موضوع باعث جلب توجه و رضایت تعداد کثیری از مشتریان و مصرف‌کنندگان شده است.

این اتفاق در رقابت با دیگر تولید کنندگان مایع لباسشویی سبب شده است تا نام واشی خیلی زود میان عامه مردم پخش شود و توجه عمومی زیادی را به خود جلب کند. کاهش هزینه‌های مصرفی مشتریان هدف اصلی واشی از انجام این کار بوده و نه تنها تأثیر مثبتی بر بازار داشته است، بلکه هر ساله تعداد زیادی از مردم به محصولات این شرکت روی می آورند. این رویه حتی برخی از رقبا را نسبت به اتخاذ روش های جدید بازاریابی تشویق کرده است و سبب ایجاد رقابت زیادی شده که درنهایت سود آن به مشتری خواهد رسید.

تولید کننده مایع لباسشویی و صادر کننده انواع مواد شوینده

شرکت تولید مایع لباسشویی واشی با تنوع بخشیدن به سبد محصولات خود و تولید طیف متنوعی از محصولات شوینده، پاسخگوی حجم زیادی از نیاز مردم به محصولات شوینده بهداشتی است. به علاوه، یکی از افتخارات درخشان واشی که تأثیر بسیار زیادی بر رشد و گسترش اقتصاد کشور داشته است، صادرات این محصولات به کشورهای مختلف جهان از جمله آفریقای جنوبی، عراق، پاکستان، عمان، آذربایجان و روسیه توسط این تولید کننده مایع لباسشویی است.

بی شک کسب چنین افتخار و جایگاهی که در آن کشورهای مهم منطقه به‌عنوان بازار فروش ایران در نظر گرفته شده‌اند به‌سادگی به‌دست نیامده است و سال‌ها تلاش و کوشش مستمر در نهایت واشی را به این نقطه رسانده است. با توجه به کسب رضایت مشتریان خارجی، می‌توان پی برد که افق های پیش روی شرکت واشی محدود به نقطه‌ای خاص نیست و هرساله این شرکت در تلاش برای فتح قله‌های بیشتری است.

در این مسیر طولانی، بی شک مشتریان و خریداران عزیزی هستند که با استقبال بینظیر خود باعث دلگرمی شده اند تا واشی بتواند هر سال کیفیت محصولات خود را ارتقا دهد و آن چیزی که لایق مردم عزیز ایران است را ارائه دهد.

امکان خرید محصولات به صورت انبوه و سازمانی

در هر جای ایران که باشید، شرکت مایع لباسشویی واشی به عنوان یک تولید کننده مایع لباسشویی تخصصی، برای شما امکانی را در نظر گرفته است که از هر نقطه ایران در کمترین زمان ممکن بتوانید به ثبت سفارش بپردازید و خریدهای انبوه و سازمانی خود را بدون هیچ مشکلی انجام دهید.

یکی از مشکلات مهمی که در بحث ثبت سفارش و خریدهای عمده و انبوه وجود دارد، پیچیدگی این موضوع و اغلب به نتیجه نرسیدن آن است. شرکت واشی با تعبیه یک روش ساده و بسیار کارآمد توانسته است تا امکان خریدهای انبوه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم سازد تا بدون هیچ مشکلی بتوانید از این تولید کننده مایع لباسشویی، مایحتاج خود را تهیه کنید.

از جمله مهم ترین اقدامات شرکت واشی در این زمینه، به کارگیری متخصصان فروش و مشاوره ای است که تجربه و تخصص بالایی در این امر دارند. متخصصان فروش واشی در کوتاه ترین زمان ممکن به شما کمک خواهند کرد تا متناسب با نیاز و سلایق خود، محصولات موردنظرتان را پیدا و تهیه کنید. همچنین باید به این مسئله اشاره کرد که تیم پشتیبانی فروش واشی می تواند در هر زمان، راهنمایی های فنی و تخصصی به شما ارائه دهد.

تخصصی ترین تولید کننده مایع لباسشویی در ایران

تولید یک نوع مایع لباسشویی عالی و بی نقص نیازمند تخصص و توانایی زیادی است که این توانایی در شرکت واشی به لطف تجربه طولانی و با تکیه بر توان متخصصان ایرانی فراهم شده است. محصولات مختلف واشی به دلیل کیفیت بالایی که حاصل تجربه و تبحر خاص این شرکت است، توانسته کیفیت بالای خود را در ای‍ران و سایر کشورها نشان دهد و رضایت بالای مشتریان بیانگر تخصص واشی به‌عنوان یک تولید کننده مایع لباسشویی و سایر شوینده‌ها و محصولات بهداشتی است.

واشی معتقد است که یک محصول عالی و بی نقص باید بتواند در هر زمینه رضایت مشتریان را کسب کند؛ به طوری‌که مشتری هنگام استفاده از این محصول، احساس مثبتی نسبت به آن داشته باشد و در دفعات بعدی نیز انتخاب اول مشتری همین محصول باشد. بر همین اساس نیز فرمولاسیون‌های پیشرفته و اختصاصی واشی با تکیه بر نیاز کاربران که شامل قدرت پاک کنندگی بالا و تمیزی طولانی مدت است تهیه شده اند تا بتوانند در میان انبوهی از محصولات مختلف، کیفیت، کارایی و توانایی خاص خود را بیش از پیش به اثبات برساند.

برترین تولید کننده مایع لباسشویی در ایران

شرکت تولید کننده مایع لباسشویی واشی به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان محصولات شوینده و بهداشتی، بر کیفیت عالی، قیمت مناسب و تنوع گسترده محصولات خود تأکید دارد. برای تماس با ما می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

(عباسی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره تماس: 989122524942+
واتساپ واتس‌اپ: کلیک کنید
تلگرام تلگرام: کلیک کنید
اینستاگرام اینستاگرام: کلیک کنید
ایمیل پست الکترونیکی: info@washee.ir

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

به این مقاله در جهت بهبود آن، امتیاز دهید

0 / 5. تعداد رأی: 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *