خرید عمده جرمگیر {500 گرم تا 20 لیتر} | تضمین قیمت و کیفیت

37
خرید عمده جرمگیر

خرید عمده جرمگیر


جرمگیر یکی از کاربردی ترین شوینده های موجود در بازار است که قابلیت پاک کردن لکه ها و جرم های بسیار قدیمی سطوح مختلف را دارد. این نوع شوینده به دلیل کارایی عالی خود در اغلب منازل، ادارات، شرکت ها و غیره مورد استفاده قرار میگیرد.

تماس با واحد فروش واشی

از این رو، خرید عمده جرم گیر و فروش آن به عوام، سود زیادی برای کسب و کارها دارد. «واشی» از جمله شرکت های تولید کننده داخلی ایرانی است که انواع جرمگیرها را در وزن 1000 گرم، 750 گرم، 10 لیتر، 20 لیتر و 4 لیتر تولید می کند و به صورت عمده به‌ فروش می رساند. همه فروشگاه های حضوری یا آنلاین می توانند جرمگیر مورد نظر خود را از این کمپانی تهیه کنند.

خرید عمده جرمگیر با بهترین قیمت و کیفیت

شرکت واشی از جمله بهترین و معتبرترین کمپانی های تولید کننده مواد شوینده در ایران است که محصولاتی بسیار مرغوب را به بازار عرضه میکند. برای خرید عمده جرم گیر های واشی، تنها کافی است با پشتیبانان این کمپانی تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید تا شوینده ها را در اسرع وقت برای شما ارسال کنند. از بابت قیمت و کیفیت کالا های این برند هم کاملا آسوده خاطر باشید. زیرا هدف اول این مجموعه خدمت رسانی به مشتریان است.

دلایل خرید عمده جرمگیر از شرکت واشی

واشی یکی معتبرترین تولید کننده های ایرانی است که در زمینه فروش عمده جرمگیر فعالیت دارد. محصولات این برند از بهترین مواد اولیه تولید شده و از کارایی فوق العاده ای هم برخوردارند. از این رو، افراد زیادی علاقه مند به استفاده از آنها هستند.

شرکت پخش جرمگیر واشی این فرصت عالی را برای صاحبان کسب و کارهای گوناگون ایجاد کرده است تا بتوانند محصولاتی مرغوب و با کیفیت را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه تهیه کرده و به‌ فروش برسانند. در واقع، تلاش اصلی این مجموعه تولید جرمگیر هایی مرغوب و با قیمت اقتصادی است. در ادامه، ویژگی هایی مهمی که باعث می شود با اطمینان خاطر از این کارخانه خرید کنید را ذکر میکنیم:

اعتبار

واشی یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده مواد شوینده در ایران است که بعد از سالها فعالیت در این عرصه، روزانه بیش از صد تن محصول را تولید و به بازار عرضه می کند. احتمالا می دانید که ارائه این حجم از محصولات شوینده به صورت روزانه، تنها برای کارخانه هایی مقدور است که مشتریان زیادی دارند. با این اوصاف، اطمینان خاطر داشته باشید که تمامی جرمگیر‌ های این کمپانی از کیفیتی بسیار بالا برخوردار هستند. در غیر این صورت، فروش بالایی نداشتند.

واشی در تمام این سال ها با بهره گیری از بهترین متریال اولیه و دستگاه هایی استاندارد، کالاهای خود را تولید کرده تا آنها علاوه بر کیفیت عالی، از نظر بهداشت و سلامت نیز قابل اعتماد باشند. حتی شما میتوانید با مطالعه نظرات سایر مصرف کنند گان محصولات این برند، از میران رضایت شان مطلع شوید و با آسودگی خاطر بیشتری به خرید عمده جرم گیر از شرکت واشی بپردازید.

قیمت عمده مایع جرمگیر تولید شده در شرکت واشی

یکی از مهم ترین نکات در خرید عمده جرمگیر، توجه به قیمت محصولات است، زیرا صاحبان کسب و کارها نمی توانند محصولی بی ارزش و با قیمت بسیار بالا را تهیه کرده و به بیزینس خود ضرر برسانند. خوشبختانه مسئولان شرکت واشی به این موضوع توجه داشته و تمامی شوینده های خود را با قیمت‌هایی بسیار اقتصادی به فروش عمده می‌رسانند.

اگر همین حالا قیمت عمده مایع جرمگیر شرکت واشی را با سایر کارخانه ها مقایسه کنید، به این موضوع پی می برید. همانطورکه پیش از این گفتیم، هدف اول واشی خدمت رسانی به مشتریان و ارائه محصولاتی اقتصادی به آن ها است.

قیمت عمده مایع جرمگیر تولید شده در شرکت واشی
قیمت عمده مایع جرمگیر تولید شده در شرکت واشی

مدیریت عالی

زمان بندی و نحوه ارائه محصول برای مشتریانی که قصد خرید عمده جرمگیر دارند بسیار مهم است. زیرا همه کسب و کارها برای سود دهی مناسب باید محصول مورد نظر خود را در زمانی درست تامین و به فروش برسانند. در غیر این صورت، نه تنها سود نکرده، بلکه ممکن است متضرر هم شوند. خوشبختانه مسئولان شرکت واشی با وجود برنامه کاری شلوغی که دارند فرایند فروش عمده جرم گیر را با نظم کامل جلو می برند. این موضوع یکی از مهم ترین دلایلی است که باعث شده است اغلب افراد از همکاری با این شرکت رضایت خاطر داشته باشند.

تولید جرمگیر در حجم و اندازه های گوناگون

مسلماً میزان مصرف جرمگیر در منازل مسکونی و ادارات با یکدیگر تفاوت دارد. از این رو، شرکت واشی محصولات خود را در بسته بندی های گوناگون به بازار عرضه ارائه کرده است تا هر فردی با توجه به نیاز خود آن‌ها را خریداری کند. جرمگیرهای این برند در حجم زیر تولید می‌شوند:

  • 500 گرم
  • 750 گرم
  • 1000 گرم
  • 4 لیتر
  • 10 لیتر
  • 20 لیتر

قیمت عمده جرم گیر نیز با توجه به میزان حجمی که دارد مشخص می شود. به طور قطع، هرچه مقدار شوینده بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر میرود.

تولید جرمگیر در حجم و اندازه های گوناگون
تولید جرمگیر در حجم و اندازه های گوناگون

استفاده از متریال درجه یک

هیچ تفاوتی ندارد کدام یک از جرمگیرهای (از نظر حجم) این برند را تهیه کنید، زیرا همه آن‌ها از کیفیتی بی‌نظیر برخوردارند. در واقع، شرکت پخش جرمگیر محصولات خود را با متریالی درجه یک، فرمولاسیونی خاص و دستگاه هایی بروز تولید می‌کند تا همه آن‌ها از کیفیت و قدرت پاک کنندگی بالایی برخودار باشند. این ویژگی باعث شده است محصولات واشی عمیق ترین لکه های سطوح را نیز از بین ببرند.

مزیت خرید عمده جرم گیر از شرکت واشی چیست؟

مزیت خرید عمده جرم گیر از شرکت واشی چیست؟
مزیت خرید عمده جرم گیر از شرکت واشی چیست؟

سوال مهمی که اغلب مصرف کنندگان می پرسند این است که با خرید مستقیم از شرکت واشی چه مزایایی به دست می آوریم؟ در پاسخ به آنها باید بگوییم که خرید عمده جرمگیر از واشی، مزیت های بسیاری دارد که مهم ترین آن سود دهی معقول برای کسب و کارهای مختلفی است که قصد خرید و فروش عمده و جزئی جرمگیر را دارند. شما با خرید مستقیم از کارخانه واشی تمامی واسطه ها را حذف کرده و هزینه های اضافی را نیز مدیریت می‌کنید. به این ترتیب، نه تنها از محصولاتی با قیمت مناسب برخودار می شوید، بلکه با فروش آن‌ها سود بیشتری هم به دست می‌آورید.

نکته دیگر اینکه شما می‌توانید در صورت بروز هر مشکلی، با پشتیبانان شرکت واشی تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید. واسطه ها هیچگاه وقت خود را برای پاسخ دادن به سوال مشتریان صرف نمیکنند، زیرا تنها به فکر منفعت خود هستند. اما در کارخانه واشی همه چیز متفاوت است. این مجموعه اعتبار و فروش بالای خود را مدیون خدمت رسانی درست به مردم است. به همین خاطر، کارشناسان آن در هر شرایطی پاسخگوی نیاز سفارش دهندگان خواهند بود.

یکی دیگر از مزایای خرید عمده جرم گیر از کارخانه واشی این است که تمام مراحل سفارش جرمگیر از آن به صورت آنلاین و یا تلفنی انجام میشود و هیچ نیازی به حضور در دفاتر شرکت نیست. این ویژگی نه تنها زحمت صاحبان کسب و کارها را کاهش میدهد، بلکه باعث کاهش هزینه های آنها نیز میشود.

جرمگیر های واشی چه کاربردهایی دارند؟

به صورت کلی، این نوع شوینده ها وظیفه پاک کردن لکه ها و کثیفی های گوناگون از محیط را دارند، اما شما می‌توانید از محصولات این برند برای تمیز کردن مواردی که در ادامه ذکر می‌کنیم استفاده کنید:

سطوح انواع کاشی و سرامیک

تمامی کاشی و سرامیک های منازل و ادارات با این محلول تمیز و درخشان می‌شوند. تفاوتی هم ندارد سرامیک ها چه طرح و رنگی داشته باشند، زیرا در هر حال با محلول جرمگیر می‌توان رسوب های انباشته شده روی آنها را به‌طور کامل از بین برد.

قسمت های مختلف منازل که با آب در تماس هستند

سینک‌ ظرفشویی، شیرآلات، حوضچه ها یا حتی استخر منازل که به نوعی با آب در تماس هستند بعد از مدتی دچار رسوب گرفتگی شدید می شوند. این رسوبات در واقع املاح معدنی موجود در آب هستند که به مرور بر روی سطوح مختلف باقی مانده و جلوه ظاهری آنها را تحت تأثیر قرار میدهند.

شما می‌توانید با استفاده جرمگیر واشی، تمامی این رسوبات را از بین برده و ظاهر سینک و شیرآلات و باقی بخش های منزل را مانند روز اول زیبا و درخشان کنید.

جرم های لوله کشی آب، مبدل ها و غیره

جرمگیر های واشی محلولی عالی برای از بین بردن رسوبات فلزات گوناگون هستند. برای مثال، رسوبات تمامی مبدل های لوله کشی آب و غیره به سادگی از طریق جرمگیر های واشی پاک می شوند.

(عباسی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره تماس: 989122524942+
واتساپ واتس‌اپ: کلیک کنید
تلگرام تلگرام: کلیک کنید
اینستاگرام اینستاگرام: کلیک کنید
ایمیل پست الکترونیکی: info@washee.ir

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

به این مقاله در جهت بهبود آن، امتیاز دهید

0 / 5. تعداد رأی: 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *