مرکز ویژه فروش مواد شوینده در تهران + آدرس و تلفن تماس

8
مرکز فروش مواد شوینده در تهران + آدرس و تلفن تماس

مرکز فروش مواد شوینده در تهران + آدرس و تلفن تماس


واشی یک به عنوان تخصصی ترین مرکز فروش مواد شوینده در تهران شناخته می‌شود. واشی یک تولید کننده مواد شوینده بوده که در شهر تهران محصولات خود را به صورت عمده به فروش می‌رساند و مشتریان هر آنچه از میان محصولات متنوع شوینده احتیاج داشته باشند را می‌توانند از این تولید کننده به صورت مستقیم خریداری نمایند.

تماس با واحد فروش واشی

مرکز فروش مواد شوینده در تهران مستقیم از کارخانه

مراکز بسیاری در فروش مواد شوینده در تهران در حال فعالیت هستند. هر کدام این مراکز پخش برند های مختلفی را در میان محصولات خود دارند و هر یک قیمت گذاری و شیوه فروش خاصی را دنبال میکنند.

اما شما که دنبال یک محل خرید عمده مواد شوینده هستید، باید بدانید در صورت خرید عمده و مستقیم محصولات مورد نیاز خود از کارخانه با شرایط بهتری من جمله خرید محصولات با تاریخ تولید جدید و قیمت مقرون به صرفه تر نسبت به بازار مواد شوینده تهران برخوردار می‌شود.

همانطور که گفتیم، یکی از مراکز تولید و فروش عمده مواد شوینده تهران شرکت واشی است. این شرکت، انواع مواد شوینده را مناسب مصارف مختلف و در حجم های متنوع تولید می‌کند.

بنابراین اگر ساکل شهر تهران هستید، هر نوع مواد شوینده ای را نیاز داشته باشید می‍توانید به صورت مستقیم و در حجم عمده از این کارخانه خریداری کنید و در اسرع وقت دریافت کنید.

مرکز فروش مواد شوینده در تهران مستقیم از کارخانه
مرکز فروش مواد شوینده در تهران مستقیم از کارخانه

مرکز فروش مواد شوینده در تهران با بهترین کیفیت

کیفیت محصولات با توجه به برند های مختلف داخلی و خارجی در هر یک از مراکز فروش مواد شوینده در تهران، قطعا تفاوت دارد. بنابراین اگر فرصت جستجو در میان برندهای مختلف و گشت و گذار در بازار عمده فروشان مواد شوینده تهران را ندارید، پیشنهاد ما به شما اعتماد به کیفیت محصولات شرکت واشی است.

این شرکت که سالهاست در تولید محصولات شوینده در ایران فعالیت می‌کند، تمام مجوز های بهداشت و استاندارد را اخذ کرده و توانسته نام خود را در میان لیست برترین برند ها و شرکت های مواد شوینده کشور قرار دهد.

همچنین با توجه به بیش از یک دهه قدمت و فعالیت این شرکت در ایران، کیفیت محصولات واشی به مشتریان قبلی ثابت شده و شما هم می‌توانید از محصولات با کیفیت این شرکت بهره مند شوید.

شرکت معتبر واشی پس از سالها فعالیت، نه تنها کیفیت محصولات خود را کاهش نداده، بلکه همواره در تلاش برای بهبود فرمولاسیون خود گام برداشته است تا خدشه ای به اعتبار و میزان رضایت مشتریان خود وارد نشود.

مرکز فروش مواد شوینده در تهران با بهترین کیفیت
مرکز فروش مواد شوینده در تهران با بهترین کیفیت

بهترین قیمت فروش عمده مواد شوینده در تهران

با وجود بازار بزرگ مواد شوینده در تهران چرا خرید خود را از واشی انجام دهیم؟ این سوال اکثر کاربرانی است که از طریق این مقاله و بدون آشنایی قبلی با محصولات و روند فروش واشی، پرسیده اند.

همانطور که در قبل هم گفتیم، از مزیت های شرکت واشی امکان خرید مستقیم مواد شوینده در تهران از تولید کننده است که باعث می‌شود تا واسطه ای در خرید شما مشتریان دخیل نباشد. بنابراین شما از بهترین قیمت ممکن در قبال خرید عمده مواد شوینده هایی با کیفیت برخوردار می‌شوید.

جدای از اینها، شرکت واشی هموار در قیمت گذاری محصولات خود، بازار را به طور کلی رصد کرده و دقت و توجه ویژه ای به قیمت گذاری محصولات خود دارد تا مشتریان با اطمینان و سهولت خرید خود را انجام دهند.

بهترین قیمت فروش عمده مواد شوینده در تهران
بهترین قیمت فروش عمده مواد شوینده در تهران

خرید عمده انواع مختلف مواد شوینده در تهران

اما شرکت واشی که به عنوان یک مرکز فروش مواد شوینده در تهران به صورت تخصصی فعالیت می‌کند چه محصولاتی را در سبد کالایی خود موجود داشته و به تولید می‌رساند؟

برای دریافت پاسخ این سوال، کافی است نگاهی به لیست زیر کنید تا به طور کلی با محصولات این شرکت آشنا شوید:

  • شامپو سر در انواع بدون سولفات، گیاهی، معمولی و پروتئینه در حجم های مختلف 30 گرم تا 20 لیتر
  • شامپو بدن در حجم ها 4 تا 20 لیتر
  • شامپو کارواش
  • شامپو فرش و مبل
  • شیشه پاک کن در حجم 400 گرم تا 20 لیتر
  • مایع ظرفشویی در حجم 200 گرم تا 20 لیتر
  • مایع دستشویی در حجم 250 گرم تا 20 لیتر
  • مایع سفید کننده در حجم 500 گرم تا 20 لیتر
  • مایع جرمگیر در حجم 500 گرم تا 20 لیتر
  • مایع لباسشویی در حجم 1 لیتر تا 20 لیتر
  • نرم کننده حوله و لباس در حجم 900 گرم تا 20 لیتر
  • مایع شستشوی درختان
  • لکه بر فرش و مبل 400 گرم تا 500 گرم
  • گاز پاک کن 400 گرم تا 500 گرم
  • انواع پودر لباسشویی
  • انواع صابون رختشویی و دستشویی

در پایان چنانچه سوال، ابهام و یا قصد خرید عمده مواد شوینده و دریافت لیست قیمت واشی را دارید، کافی است از طریق کانال های ارتباطی زیر با کارشناسان فروش واشی در ارتباط باشید:

(عباسی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره تماس: 989122524942+
واتساپ واتس‌اپ: کلیک کنید
تلگرام تلگرام: کلیک کنید
اینستاگرام اینستاگرام: کلیک کنید
ایمیل پست الکترونیکی: info@washee.ir

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

به این مقاله در جهت بهبود آن، امتیاز دهید

0 / 5. تعداد رأی: 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *