قیمت پودر لباسشویی فله در سال 2024

44
قیمت پودر لباسشویی فله در سال 2023

قیمت پودر لباسشویی فله در سال 2023


قیمت پودر لباسشویی فله از مهم ترین نکاتی است که فرد در زمان خرید به آن توجه دارد و قیمت پودر لباسشویی 10 کیلویی یا حجم های دیگر به عوامل مختلفی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم بستگی دارد. پس در صورتی که قصد خرید پودر لباسشویی فله ارزان با بهترین قیمت ممکن هستید، ما را تا پایان این نوشتار همراهی کنید.

تماس با واحد فروش واشی

بهترین قیمت پودر لباسشویی فله متعلق به کدام شرکت است؟

پودر لباسشویی نمونه ای دیگر از تولیدات شرکت واشی است که جهت از بین بردن لکه های لباس می توان از آن استفاده کرد و کیفیت آن بسته به عوامل مختلفی چون مواد اولیه مرغوب، استانداردهای روز دنیا و غیره متغیر است و برای آن که بتوان محصولی با کیفیت را تهیه کرد باید موارد گفته شده به دقت در آن رعایت شده باشد.

توجه داشته باشید هر چه کیفیت مواد شوینده بیشتر باشد قیمت پودر لباسشویی فله نیز بیشتر است. اما شما می توانید پودر لباسشویی فله ایرانی را با قیمتی مناسب و به صرفه از این تولید کننده خریداری نمایید.

بهترین قیمت پودر لباسشویی فله متعلق به کدام شرکت است؟
بهترین قیمت پودر لباسشویی فله متعلق به کدام شرکت است؟

قیمت پودر لباسشویی فله با کیفیت و لکه بری بالا

بسیاری از افراد برای از بین بردن لکه لباس های خود به سراغ راه حل های عجیب و غریب بسیاری می روند و گاه با استفاده از یک شوینده نامناسب به بافت لباس ها آسیب جدی وارد می شود و گاه شدت این آسیب ها به حدی است که فرد دیگر قادر به پوشیدن لباس مورد نظر نیست.

ما در این مقاله به معرفی پودر لباسشویی فله ایرانی واشی پرداختیم که بهتر است شما دیگر نگرانی بابت لکه های سرسخت لباس خود نداشته باشید و با خیالی راحت از این شوینده استفاده کنید.

قیمت پودر لباسشویی فله در واشی با توجه به اینکه کیفیت بالایی که دارد بسیار مقرون به صرفه است و شما نگرانی بابت قیمت آن ندارید و می توانید از طریق همین صفحه با کارشناسان فروش واشی تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را با خیالی راحت خریداری نمایید.

قیمت پودر لباسشویی فله با کیفیت و لکه بری بالا
قیمت پودر لباسشویی فله با کیفیت و لکه بری بالا

دریافت قیمت پودر لباسشویی فله و خرید بدون واسطه

پودر لباسشویی کیسه ای یا همان فله از جمله مواد شوینده ای است که بسیاری از مراکز نیازمند این هستند که آن را به صورت عمده و تناژ خریداری کنند. زیرا قیمت پودر لباسشویی فله در خرید عمده و در مقایسه با حجم های دیگر آن و نسبت به خرید جزئی به صرفه تر است و شما می توانید برای دریافت قیمت پودر لباسشویی فله و خرید بدون واسطه این محصول به شرکت واشی مراجعه نمایید.

شرکت واشی جز آن دسته از شرکت هایی است که محصولات خود را بدون دخالت واسطه ها در اختیار مشتریان قرار می دهد زیرا این امر می تواند به کاهش قیمت ها نیز تاثیر مثبت بگذارد و محصولی که در اختیار مشتری قرار می گیرد، صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

دریافت قیمت پودر لباسشویی فله و خرید بدون واسطه
دریافت قیمت پودر لباسشویی فله و خرید بدون واسطه

قیمت پودر لباسشویی کیسه ای و کیلویی برای صادرات

پودر لباسشویی فله ایرانی واشی منجر شده است شما همیشه لباس هایی خوشبو و عاری از هر گونه لکه داشته باشید. زیرا فرمولاسیون این محصولات به گونه ای است که سخت ترین لکه ها نیز در کم ترین زمان ممکن از بین می رود و با توجه به ترکیبات منحصر به فرد و آنزیم های خاصی که دارد، نوع ماشینی و دستی آن کوچکترین آسیبی به ماشین لباسشویی، دستان و لباس ها وارد نمی کند.

قیمت پودر لباسشویی فله ای ،کیسه ای و کیلویی برای صادرات در شرکت واشی در مقایسه با دیگر تولید کننده های مواد شوینده بسیار به صرفه است و در صورتی که تمایل به خرید مواد شوینده از برند واشی را دارید می توانید با واحد فروش شرکت که در انتها شماره تماس آنها ذکر شده، ارتباط برقرار کنید.

قیمت پودر لباسشویی کیسه ای و کیلویی برای صادرات
قیمت پودر لباسشویی کیسه ای و کیلویی برای صادرات

ارزانترین قیمت پودر لباسشویی دستی و ماشینی کشور

همان طور که در سطرهای بالا اشاره کردیم قیمت پودر لباسشویی فله در انواع ماشینی و دستی کیسه ای در شرکت واشی بسیار مقرون به صرفه است و شما جهت صحت این ادعا می توانید با مراجعه به دیگر تولید کننده ها قیمت پودر ماشین لباسشویی 10 کیلویی و دیگر حجم های آن را با هم بررسی کنید و خود پی می برید پودر لباسشویی فله ارزان را تنها می توانید از شرکت واشی بخواهید.

جهت اطلاع از قیمت پودر لباسشویی کیسه ای نیز می توانید به راه های ارتباطی زیر مراجعه کنید و از قیمت پودر لباسشویی 25 کیلویی درب کارخانه مطلع شوید و با اطمینان کامل خرید خود را انجام دهید.

(عباسی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره تماس: 989122524942+
واتساپ واتس‌اپ: کلیک کنید
تلگرام تلگرام: کلیک کنید
اینستاگرام اینستاگرام: کلیک کنید
ایمیل پست الکترونیکی: info@washee.ir

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

به این مقاله در جهت بهبود آن، امتیاز دهید

0 / 5. تعداد رأی: 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *