تولید کننده شامپو فرش و مبل غلیظ 900 گرم تا گالنی 20 لیتری

26
تولید کننده شامپو فرش و مبل غلیظ 900 گرم تا گالنی 20 لیتری

تولید کننده شامپو فرش و مبل غلیظ 900 گرم تا گالنی 20 لیتری


به دلیل درخواست بالای مصرف کنندگان، کارخانه تولید کننده شامپو فرش و مبل عمده زیادی در ایران وجود دارد که در ادامه قصد داریم یکی از بهترین شرکت هایی که سالهاست در این زمینه فعالیت دارد را به شما معرفی کنیم تا به راحتی بتوانید خرید شامپو فرش گالنی و خانگی را به صورت عمده و با مرغوبترین کیفیت از آن انجام دهید.

تماس با واحد فروش واشی

معرفی برترین تولید کننده شامپو فرش

همانطور که گفتیم کارخانه تولید شامپو فرش زیادی در ایران مشغول به تولید این محصول هستند. اما نکته قابل توجه این است که تمامی این شرکت ها محصولات خود را با قیمت و کیفیت های متفاوتی به نسبت یکدیگر تولید می‌کنند و با این اوصاف ممکن است دسترسی به آنچه که باب میل مصرف کننده و متناسب با نیاز آنهاست، کمی دشوار شود.

اما در این میان شرکت تولید کننده شامپو فرش واشی برترین تولید کننده انواع شامپو فرش در ایران به حساب می آید که محصولات خود را با کیفیت و قیمت بسیار مناسبی تولید و به دست مشتریان خود می رساند.

این شرکت انواع شامپو ها را اعم از شامپو بدن، شامپو سر، شامپو مبل و فرش، شامپو کارواش و … را تولید می کند که با وجود تنوع بالای سبد محصولات واشی، می‌توان آن را کاملترین شرکت در عرصه تولید شامپو های مختلف و انواع مواد شوینده دانست.

قیمت مناسب همراه با کیفیت و تنوع بالا، باعث شده تا شرکت واشی در میان مشتریان داخلی و خارجی از اعتبار بالا و نام شناخته شده ای برخوردار شود.

معرفی برترین تولید کننده شامپو فرش
معرفی برترین تولید کننده شامپو فرش

تولید کننده شامپو فرش و مبل غلیظ و مرغوب

شرکت واشی به عنوان برترین تولید کننده شامپو فرش و مبل عمده در ایران، اهمیت بسیار زیادی به کیفیت محصولات خود می دهد. به همین دلیل با خرید و یک بار استفاده از مواد شوینده و شامپو های این تولید کننده، متوجه کیفیت بالای آن ها خواهید شد.

شامپو فرش و مبل غلیظ و مرغوب شرکت واشی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به راحتی مبل و فرش را تمیز کنید که با این کار در مصرف آب، هزینه و زمان نیز صرفه جویی به عمل خواهد آمد.

لازم به ذکر است که شرکت واشی در زمینه صادرات شامپو فرش عمده به کشور های دیگر نیز فعالیت دارد. کیفیت بالای انواع شامپوهای این شرکت یکی از دلایلیست که نظر مشتریان خارج از کشور را به خود جلب کرده است.

تولید کننده شامپو فرش و مبل غلیظ و مرغوب
تولید کننده شامپو فرش و مبل غلیظ و مرغوب

خرید مستقیم و عمده شامپو فرش از تولید کننده

به عنوان یک نکته مثبت دیگر در مورد این تولید کننده شامپو فرش یعنی واشی، می توان به خرید مستقیم و عمده از این کارخانه اشاره کرد. این امر باعث می شود که قیمت شامپو فرش عمده از شرکت های پخش عمده و حتی تولیدی ها بسیار پایین تر باشد. البته به طور کلی قیمت محصولات واشی نسبت به دیگر شرکت های تولید کننده مناسب تر است.

خریداران می توانند با شرکت واشی تماس گرفته و از قیمت شامپو فرش عمده اطلاع پیدا کنند. کارشناسان فروش این کارخانه تولید شامپو فرش و مبل عمده در تمام روزها و ساعات ادارای در خدمت مشتریان خود هستند و برخی از همکاران نیز در جهت پاسخگویی سریع به مشتریان در خارج از ساعات اداری و حتی روز های تعطیل نیز پاسخگوی مشتریان هستند.

شما می توانید به کارخانه شرکت واشی مراجعه کرده و از تمامی محصولات این شرکت دیدن نمایید، سپس با توجه به نیاز خود، خریدتان را انجام دهید.

خرید مستقیم و عمده شامپو فرش از تولید کننده
خرید مستقیم و عمده شامپو فرش از تولید کننده

تولید کننده شامپو فرش در حجم های متنوع

شرکت واشی همیشه در تلاش بوده و هست تا شامپو ها را در سایز ها و رایحه های مختلف تولید کند. حجم های متنوع این امکان را برای مشتریان فراهم میکنند تا افراد متناسب با نیاز خود حجم شامپو فرش و مبل مورد نظر خود را تهیه کنند و شامپو فرش ها و به صورت کلی تمام محصولات شرکت واشی در حجم های کوچک و گالنی به تولید می‌رسند.

معمولا فروشگاه ها، عمده و فروشان و بنک داران سایزهای کوچک را خریداری میکنند تا آنها را به دست مصرف کنندگان خانگی عرضه کنند. اما اگر یک خریدار عمده برای سازمان یا شرکت خود من جمله از قالیشویی ها هستید می توانید شامپو فرش گالنی با قیمت عمده خریداری نمایید.

صادرات شامپو فرش و مبل عمده در حجم های بسیار بالایی به کشور های دیگر انجام می شود و تنوع در حجم محصولات این شرکت تولید کننده شامپو فرش باعث شده تا خریداران بتوانند با توجه به نیازی که دارند، خرید خود را انجام دهند و همین امر باعث آسان تر شدن خرید برای مشتریان شده است.

تولید کننده شامپو فرش در حجم های متنوع
تولید کننده شامپو فرش در حجم های متنوع

تولید و فروش شامپو فرش و انواع شامپوها به داخل و خارج از کشور

همانطور که گفتیم شرکت تولید کننده شامپو فرش واشی انواع شامپو ها، من جمله شامپو فرش را تولید کرده و در سراسر ایران به بازار عرضه می کند. همچنین این شرکت صادرات شامپو فرش گالنی و دیگر مواد شوینده و بهداشتی را به کشور های همسایه همچون عراق، عمان، افغانستان، پاکستان، آذربایجان و … را انجام می دهد.

قیمت شامپو فرش عمده در ایران با قیمت این محصولات برای صادرات به کشور های دیگر، طبیعتا متفاوت خواهد بود و این شرکت نیز شرایط ویژه ای را برای مشتریان خارجی فراهم کرده است.

برای سفارش و خرید محصولات بهداشتی و شوینده ها می توانید با کارخانه شرکت واشی تماس گرفته و ثبت سفارش را انجام دهید. یا همانطور که گفتیم می توانید به این شرکت مراجعه کنید، در هر صورت خاطری آسوده را خواهید داشت که خرید بدون واسطه ای را در کنار کیفیت و قیمت عالی محصولات تجربه میکنید.

(عباسی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره تماس: 989122524942+
واتساپ واتس‌اپ: کلیک کنید
تلگرام تلگرام: کلیک کنید
اینستاگرام اینستاگرام: کلیک کنید
ایمیل پست الکترونیکی: info@washee.ir

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

به این مقاله در جهت بهبود آن، امتیاز دهید

5 / 5. تعداد رأی: 1

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *