فروش عمده مایع لباسشویی در حجم های مختلف + قیمت درب کارخانه

59
قیمت عمده مایع لباسشویی

قیمت عمده مایع لباسشویی


ما در این نوشتار قصد داریم شما را با عواملی که می تواند در قیمت عمده مایع لباسشویی تاثیر بگذارد، آشنا سازیم و اطلاعاتی را در ارتباط با تولید کننده مایع لباسشویی در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. در صورتی که هنوز کارخانه مایع لباسشویی مورد نظر را برای خرید خود انتخاب نکرده اید ما را تا پایان این نوشتار همراهی کنید.

تماس با واحد فروش واشی

قیمت عمده مایع لباسشویی در بازار ایران

شما می توانید بهترین مایع لباسشویی را با صرف هزینه ای بسیار مناسب از کارخانه مایع لباسشویی واشی خریداری نمایید.

مایع لباسشویی نوعی دیگر از شوینده جات کارخانه واشی می‌باشد، که شوینده ای قوی بوده و در دو نوع پودری و مایع توسط این تولید کننده مایع دستشویی به بازار عرضه می شود. این محصول به دلیل فرمولاسیون قوی و پیشرفته ای که دارد به بافت لباس آسیبی وارد نمی کند و از تغییر حالت آن در دراز مدت نیز جلوگیری می کند.

برندهای بسیاری در بازار مایع دستشویی فعالیت می کنند که در میان آن ها برند واشی به دلیل عرضه ارزانترین قیمت عمده مایع لباسشویی و کیفیت بالا بیشترین فروش را از آن خود کرده است.

قیمت عمده مایع لباسشویی در بازار ایران
قیمت عمده مایع لباسشویی در بازار ایران

مایع لباسشویی های واشی

خرید عمده مایع لباسشویی از کارخانه و مزایای آن

قیمت عمده مایع لباسشویی در شرکت واشی در مقایسه با دیگر شرکت های تولید کننده مایع لباسشویی بسیار ارزان و مناسب بوده و برای صحت این ادعا می توانید برای نمونه قیمت مایع لباسشویی 10 کیلویی این کارخانه را با شرکت های دیگر مقایسه کنید که خود به نتیجه آن پی خواهید برد.

هر چند در قیمت عمده مایع لباسشویی عوامل مختلفی تاثیر گذار هستند که اصلی ترین این عوامل را می توان کیفیت و حجم این محصول دانست.

توجه داشته باشید هر چه حجم مایع لباسشویی بیشتر باشد به طبع هزینه ای که برای خرید آن پرداخت می کنید نیز بیشتر است. اما شرکت واشی برای جلب اعتماد مشتریان محصولات خود را مطابق با استاندارد های روز جهان تولید و با و قیمتی منصفانه یعنی همان قیمت درب کارخانه در اختیار مشتریان قرار می دهد.

قیمت عمده مایع لباسشویی در کارخانه
قیمت عمده مایع لباسشویی در کارخانه

قیمت عمده مایع لباسشویی کوچک تا گالنی 20 لیتر

افرادی که قصد خرید مایع لباسشویی را دارند، با توجه به نوع کاربرد به حجم مشخصی از مایع لباسشویی نیاز دارند.

برای نمونه بیمارستان، هتل، رستوران و دیگر اماکنی که شستشوی البسه در آن ها بیشتر است به مایع لباسشویی با حجم بیشتری نیز دارند که همواره پیشنهاد می‌شود تا این سازمان ها مایع لباسشویی 10 لیتری و یا بیشتر تهیه نمایند تا قیمت عمده مایع لباسشویی برای آن ها صرفه اقتصادی تری داشته باشد.

شرکت واشی با حجم بالای تولیدات خود و تنوع آنها از لحاظ حجمی و عرضه مایع لباسشویی و انواع مواد شوینده با بهترین قیمت عمده توانسته است نیاز این سازمان ها را به خوبی پاسخگو باشد.

شما می توانید برای خرید مایع لباسشویی 20 لیتری عمده و یا سایر حجم هایی که مد نظر دارید، با شماره هایی که در پایان این نوشتار درج شده است، ارتباط برقرار کنید.

قیمت عمده مایع لباسشویی کوچک تا گالنی 20 لیتر
قیمت عمده مایع لباسشویی کوچک تا گالنی 20 لیتر

خرید عمده مایع لباسشویی صادراتی

مایع لباسشویی همان طور که از نام آن مشخص است بیشترین کاربرد را برای شستن لباس ها دارد.

همچنین به صورت کلی مواد شوینده لباسشویی در دو مدل دستی و ماشینی و به صورت پوردی و مایع تولید می شوند که افراد می توانند مطابق با نیاز خود آن ها را تهیه نماید.

اما با توجه به نیاز مردم به انواع مواد شوینده، کارخانه های بسیاری در ایران اقدام به تولید مایع لباسشویی و انواع دیگر مواد شوینده ها کرده اند که به جرات از برترین آن ها می توان به برند واشی که برترین تولید کننده مایع لباسشویی و دیگر شوینده ها با بهترین قیمت عمده در کشور است، اشاره کرد. این برند سالانه حجم بالایی از تولیدات خود را به کشورهای همسایه صادر می کند.

صادرات مواد شوینده من جمله صادرات مایع و پودر لباسشویی به دیگر کشورها مستلزم کیفیت بسیار بالا است که نقش اساسی در فروش این محصولات دارد.

از دیگر مواردی که خریداران را مشتاق به خرید از این برند می کند قیمت عمده مایع لباسشویی است که هزینه را برای مصرف کنندگان داخلی و خارجی در مقایسه با دیگر شرکت ها کمتر می کند.

قیمت عمده مایع لباسشویی صادراتی
قیمت عمده مایع لباسشویی صادراتی

تولید و پخش عمده پودر و مایع لباسشویی با قیمت ارزان

تنوع بالای محصولات شرکت واشی موجب شده تا افراد بدون نگرانی بتوانند مایع لباسشویی یا پودر لباسشویی مورد نیاز خود را با ارزانترین قیمت عمده و نرخی به صرفه آن هم با بهترین کیفیت و در حجم های متنوع انتخاب نمایند.

شرکت واشی برای آن که مشتریان، در سراسر کشور خریدی آسان را تجربه نمایند اقدام به راه اندازی روش های ارتباطی مختلفی با خود کرده است که افراد از سراسر کشور بدون دغدغه بتوانند به مواد شوینده مورد نظر با خیالی راحت و اطمینان از کیفیت و قیمت عمده، دسترسی داشته باشند.

تولید و پخش عمده پودر و مایع لباسشویی با قیمت ارزان
تولید و پخش پودر و مایع لباسشویی با قیمت ارزان

خرید عمده مایع لباسشویی بدون واسطه با بهترین کیفیت

از نکاتی که برای بهره مندی از بهترین قیمت عمده مایع لباسشویی باید به آنها توجه کنید، خرید بدون واسطه در کنار توجه به کیفیت محصول است.

چرا که در صورت خرید بدون واسطه از ارزانترین نرخ عمده مایع لباسشویی برخوردار می‌شوید.

شرکت واشی نیز جهت حمایت از مشتریان خود راهکارهای بسیاری را در نظر گرفته است که از مهم ترین آن ها می توان به راه های ارتباطی مختلفی که ایجاد ساخته اشاره کرد.

روش های ارتباطی مناسب و همواره در دسترس باعث شده تا مشتریان بتوانند به صورت مستقیم با این کارخانه در ارتباط بوده و خرید بدون واسطه ای را در کنار قیمت ارزان و کیفیت بالای محصولات تجربه کنند.

این مسئله در کنار رقابتی بودن قیمت عمده محصولات واشی می توانند برای خریدار نهایی مزایایی را به دنبال داشته باشند.

در پایان اگر قصد خرید از شرکت واشی را دارید می‌توانید از طریق راه های ارتباطی زیر که برای ارتباط مشتریان با کارشناسان فروش تعبیه شده اند، به صورت مستقیم ارتباط برقرار نمایید.

(عباسی) راه های ارتباطی:
تلفن شماره تماس: 989122524942+
واتساپ واتس‌اپ: کلیک کنید
تلگرام تلگرام: کلیک کنید
اینستاگرام اینستاگرام: کلیک کنید
ایمیل پست الکترونیکی: info@washee.ir

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

به این مقاله در جهت بهبود آن، امتیاز دهید

5 / 5. تعداد رأی: 1

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *